2013. augusztus 2., péntek

szerzemények, kedvencek és bakik egyben (videó)

Kövezzetek meg, de megint egy 'haul' videóval jöttem. Mindent "megmagyarázok" a videóban, nem vagyok az a pénzköltős fajta, igen, szeretek vásárolni, de inkább azokra összpontosítok amikre tényleg szükségem van. Ez a videó kettő az egyben videó, mert a videó első felében a 'zsákmányomat', a második felében pedig a júliusi kedvenceimet fogom Nektek megmutatni, mindezt 1-2 bakival fűszerezve. Remélem tetszik, megnézitek és értékelitek.

A videót szokásosan a linkre kattintva nézhetitek meg. Egyétek vegyétek (ez olyan jól hangzik:D)

https://www.youtube.com/channel/UChEw1nEguCP0y90graDnVdg/videos


Gráitsz gyanánt pedig elhoztam a kedvenc képemet a hétről :D

Azt hiszem valahogy én is így ehetem a dinnyét :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése