2015. szeptember 3., csütörtök

Őszi lakásdekorációnk | 2015

Szerencsém van, hogy Gábor szereti az ilyeneket, így szabad kezet ad, ha a lakás dekorációjáról van szó. Nem régiben ellátogattunk a Decorworldbe és vettünk pár dekorációt, kiegészítőt a lakásba őszre. Imádom ezt a helyet, nagyon sok jó dolgot lehet venni, viszonylag jó áron, főleg, ha vállalkozói kártyával veszi az ember. 

És hát nézzük is mik díszítik a lakást :)

Az első számú kedvencem a dohányzóasztalon található dekor. Egyszerűen imádom. Annyira szép, annyira illik a nappali környezetéhet, ugyanis sárga a fal és a bőrülőnek is barnás-sárga színe van. A kagylókat, csigákat horvátból hoztuk, szerintem illenek ide, a beton kis tartót amiben van a "love" felirat és a szárított virág ezek mind a Decorworldből valók, valamint a párologtató is, amiben folyton YC tartokat égetünk :)






A tv állvány-ra is szerettünk volna valamit, ami feldobja, ezért 2 dísznövényre esett a választásunk. Nagyon tetszik ez a virágtartó, hogy olyan régies, kopottas, szerintem nagyon egyedi. Ezekben műföld és művirág van, de akárhányszor átjön valaki sosem hiszik el, hogy mű annyira élethűek, és még tapintásra is olyanok, mint az igaziak. Legalább nem kell a locsolásukkal foglalkoznom, de mégis feldobják a környezetet. Szintén ők is a DW-ből valóak. Előttük szintén horvátból való kis csigák vannak amik illenek a tartókhoz :)





Az étkezőasztalon számos dekor volt már, most vettem ezeket a gyertyákat a KIK-ben, és nagyon szeretjük. Nagyon hangulatos és erős fényük van. Baromi olcsóak voltak, ez az összeállítás kb 2000 forintba került. :) 


A fal teljesen csupasz volt, ezért az étkezőnél lévő falra került 2 fehér szegélyes kép. Szerintem nagyon jól mutat így a 2 színű fal. Persze barátom ragaszkodott, hogy a floridai rendszám fent maradjon és az autós kép is, így picit nagy a kontraszt, de mi vagyunk, és látszik, hogy egy férfi és egy nő él itt. :) A képeket a Sever Centerbe vettük.  A konyhánál is volt egy pici üres rész a falon, oda random vettünk egy képet, szintén ugyanott ahol az előző 2 képet is. 




Másik kedvencem a fürdőben lévő kis hajó. Ezt pontosan nem tudom hol lett véve, azt hiszem pesten, de G. intézte, így nem tudom. Először nem tetszett, mert elég nagy helyet foglal, de aztán beleszerettem. Szerintem meseszép :)

 


Az utolsó helyiség a folyosó. Ide az első dolgom volt, hogy veszek egy kulcstartót. Ezt már régebben vettük, de azóta szerelmes vagyok belé. Tökéletes. A Stile Interiorban vettük.





A tükör fölött található ez a kis fatábla. KIK-ben láttam meg és egyből éreztem, hogy meg kell vegyem :)

 



Elnézést a képek minőségéért, de úgy néz ki itt az ősz. Sötét, komor, borult idő van :(



Nektek melyik dekor tetszik Tőlünk a legjobban? Ti milyen stílusban szeretitek dekorálni a lakásotokat?




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése