2012. szeptember 16., vasárnap

Nail Club-Tribal Nails

Újra megjött a kis csapat. Közben én sajnálatomat fejezném ki aziránt, hogy elhanyagoltam a blogot és 2 hete semmi értelmessel sem jelentkeztem. Ígértem Nektek változást és nagy bejelentést amit esküszöm a jövőhéten már megejtek mert ha hiszitek ha nem, de emiatt nagyon rosszul alszom mostanában.  Na mind1 is, remélem azért kitartotok mellettem, mert ennél csak sokkal sokkal jobb lesz...I promise :))

Az eheti témánk a tribal, azaz a norvégminta, azték, törzsi, kinek hogy tetszik. Nagy bajban voltam mikor kikaptuk ezt a feladatot mert hát még ad 1, sosem csináltam, ad 2 előre láttam, hogy idegbajt fogok kapni a kis részletektől. Kicsit másra számítottam mint amilyenre sikerült a 'mű', de hát még sosem csináltam, elmegy kategória.


Nekem így sikerült értelmeznem és megvalósítanom a feladatot :)
Technikai és jófejségi okok miatt csak telefonos képekkel tudok jönni, mert kölcsönadtam a gépemet egy szülinapra és még nem kaptam vissza :((


Mivel sajnos eléggé megcsappant mostanában a kis csapatunk ezért 2 új taggal bővültünk Pati és Zsófi személyében. Reméljük, hogy ők is gyorsan betudnak hozzánk illeszkedni :)))

Nagy csapat:







Reméljük tetszettek a munkák és velünk tartotok 2 hét múlva is :)))



2 megjegyzés: