2014. február 1., szombat

2 Broke Girls

Körülbelül egy fél éve kaptam azon magam, hogy 1 nap alatt kivégeztem egy 2 Broke Girls évadot, ami nem semmi, mert eddig nem voltam egy nagy sorozatos. Tündinél láttam egyszer, hogy posztolt Facebook-on egy vicces képet a sorozatról és egyből kedvem támadt, hogy belenézzek. Hát azóta függök. 2 csajról szól, az egyik világ életében szegény volt, a másik pedig egy gazdag, elkényeztetett csajszi aki miután lecsukták az apját csalásért Ő is szegények sorsára jutott. A 2 csajszi együtt él, megkedvelték egymást és egy süti bizniszbe fogtak, hogy meggazdagodjanak. Hatalmas. Csupa poén az egész, imádom. Egy hosszú nap után igazi felüdülés megnézni egy csupán csak 21 perces részt. Ezt szeretem benne a legjobban. Nem 40-50 perces, bár ebből azért eltudnám viselni, mert tényleg fenomenális, másnál idegesít, hogy olyan hosszú. Nincs olyan rész, hogy ne ismerjek valamin magamra, vagy ne tudjak valamit magamra venni, vagy röhögni, vagy éppen visítani mint egy retardált fóka a poénokon. Végülis az egész a szegénységet "parodizálja" ki. Én a http://nezzsorozatokat.info/-n nézem, minden héten megjelenik egy újabb rész angol szinkronnal, de magyar felirattal. Ha szeretitek a vicces dolgokat szerintem megéri elkezdeni, nem bánjátok meg. Jobb kedvre derít, és nálam 100%-osan eltereli a figyelmemet a problémáimról egy kis időre.

Egy kis kedvcsináló...





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése