2016. augusztus 29., hétfő

Weleda kézkrémek | Mandulás, Gránátalmás

A Weleda márka számomra újdonság volt, mikor hozzám megérkeztek egy tesztcsomagban. Nagy hévvel kezdtem bele a tesztelésükbe, és az első termék(ek) amik kikerültek a tesztzónából nem más, mint a kézkrémek, amikhez elég nagy reményt fűztem.

Imádom a kézkrémeket, a táskámban is van mindig egy, illetve szó szerint minden szobában van, amikhez bármikor nyúlhatok. Igen, még a konyhában is, ugyanis oda már régebben megtaláltam a legtökéletesebb darabot, ami bármikor megbirkózik az akár hagyma szagú kezem szagtalanításában is.

De, hogy most ezekről essék pár szó...
Kettő krém érkezett hozzám, mindkettőnek egyből nekiestem. :) A csomagolásuk szerintem szuper, a méretük is, abszolút táska kompatibilisek.
A mandulásnak kellemesebb édeskés, tiszta illata van, a gránátalmás fanyarabb, gyümölcsösebb.



Hidratálóképességük semmi extra, számomra megfelelő, bár nagyon jól tudom, hogy van akinek ez nem lenne elég.



Kézmosás, kézfertőtlenítés után jól esik őket használni, csodákat nem művelnek, de puha és tiszta érzést hagy a bőrön. Ahhoz képest, hogy egy sűrűbb krém mindkettő, egész hamar beszívódnak. Jól kenhetőek.

Mindent összevetve én előszeretettel használom őket, annak ellenére is, hogy valóban nem a legtáplálóbb kézkrémek amiket valaha használtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése