2016. október 14., péntek

Weleda Gránátalmás csodaolaj

Weleda termékteszt sorozat a következő részhez érkezett. Ma a méltán híres gránátalmás multifunkcionális olajjal foglak Titeket bővebben megismertetni.

Nagy segítségemre volt kedves Párom a tesztidőszak alatt, ugyanis Ő is szerepelt benne, így rajta kialakult esetleges változásról, véleményről is tudlak tájékoztatni Titeket.

Magáról az olajról...

A gránátalma hatóanyagait tartalmazó értékes olaj elősegíti a bőr természetes megújulását és selymessé varázsolja azt. A bizonyítottan antioxidáns hatású gyümölcskivonat, segít megelőzni az idő előtti öregedést és rendszeres használatával bőre életerős és szép lesz.



 A csomagolása szerintem nagyon szép, üveg, elég súlyos. 100 ml-es termékről van szó, száraz olaj állaga van. Multifunkcionálisnak fogom hívni, mert több területre is be lehet vetni.Leginkább test olajnak tartják számon, de arcra is ugyanúgy használható, sőt.



Mi legtöbbször kéz és lábápolás kiemelkedő szereplőjeként használtuk. Párom keze nagyon száraz télen-nyáron, naponta használja, lefekvés előtt. Eszméletlenül gyorsan beszívja a bőre, ez persze annak is "köszönhető", hogy valóban nagyon száraz a bőre. Persze kérdezgettem én Tőle, hogy fejtse ki jobban, hogy mit gondol a termékről, de annyiban hagyta, hogy "JÓ". Azonban én szerencsére tudok bővebben nyilatkozni, hiszen nap, mint nap megfogom a kezét, így érzem a változást. Szerintem sokkal sokkal puhább lett, nem olyan érdes a tenyere sem, illetve a kutikulái sem szárazak, és nem fájnak neki (nála ez mindig nagy probléma volt)  és látszatra is sokkal táplált, hidratáltabb a bőre.


Emellett én speciel a lábfejemre használom, és az arcomra. Lábfejemnél nagy változást nem tapasztaltam, jóó, és hidratál, nem viszket a bőröm, persze emellett kell ugyanúgy habkövezni. Általában 2-3 naponta szoktam felvinni, ráhúzok egy zoknit és ennyiben nálam ki is merült a lábápolás ezen része.

Arcomra, mint arcolaj használom a hidratálókrém felvitele előtt (vagy a kettőt összekeverem), este. Ezt sem minden nap, ugyanis én nem érzem szükségét a mindennapi használatának. Nem szívódik be könnyen, legalábbis nem azonnal. Kell neki pár perc, akár fél óra is. Az ujjaimmal beleütögetem óvatosan, és gyengéden a bőrbe. A száraz bőrömet nagyon szépen helyre rakja, főleg így a hideg beköszöntével a szemkörnyékem, az orrom, állam, szóóóval mindenhol kiszáradásra hajlamos. Sokat olvastam, sokan írják, hogy ránctalanító hatása is van, és kifejezetten ezért vették meg, és csodákat tesz az arcbőrrel. Én ránc ügyileg változást nem észleltem, nem mintha annyi ráncom lenne 22 évesen...
Meg kell találni a tökéletes mennyiséget, mellyel még a komfortos olajos érzésen belül tudunk maradni.


Összességében szerintem szuper. Tényleg multifunkcionális, minden bőrtípusra ajánlott. Nagyban megkönnyítheti az ember életét a téli időszakban. Szépen hidratálja a kezeket, és a körömágybőr ápoltságához is nagyban hozzájárul. Emellett tényleg bárhová kenhetjük, ahol szükségét érezzük.
4990 forintért hozzájuthattok ITT vagy tudomásom szerint a DM üzletekben is kapható.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése