2012. január 3., kedd

Maybelline Affinitone Mineral alapozó!

Egy darabig nem szerettem volna írni róla, meg amúgy is más alapozókról sem, mert szerintem a képek mutatják csak meg jól, hogy hogyan is "viselkedik", mennyire jól fed..stb, azok többet mondanak mint pár sor "blabla". Sajnos én nem tudok képekkel szolgálni legalábbis előtte-utáni-kkal nem, de a véleményemet, a kerek, őszinte véleményemet írásba foglalom.:)

Azt tudni kell, hogy nekem, hát, inkább normál, mint száraz vagy zsíros az arcbőröm, nekem ez az alapozó tökéletes. Zsíros, nagyon zsíros bőrűeknek én abszolút nem ajánlom, mert fényes lesz felvitel után, nem egy matt végeredményt kölcsönző alapozóról beszélünk, púderral mattítani célszerű, viszont száraz, érzékeny bőrűek szeretni fogják.

forrás: google





Mikor először használtam valamiért ha nem is megutáltam, de nem voltam jó véleménnyel róla. Nagyon folyós volt, nekem annyira nem fedett jól és picit el is ütött a bőrszínemtől. Kézzel vittem fel elég sok pumpányit, mivel nem tudtam mennyi lesz elég, szerintem 2-3 pumpányit simán felvittem, miután a későbbiekben rájöttem, hogy ez így nem lesz jó. 

Később már ecsettel vittem fel, az sem bizonyult a legjobb alkalmazási formának, de mindenképp jobbnak véltem, mint mikor kézzel vittem fel. Ezután sem éreztem, hogy nekem ez a kedvencem lesz, vagy valamikor is azzá válhat, de éreztem, hogy lapul még valami e külső mögött.:)

Fejembe vettem, hogy kipróbálom szivaccsal is felvinni, így vettem is a Rossmann-ba párat (1 csomag).
Először úgy csináltam ezzel a szivacsos technológiával, hogy csak a szivaccsal próbáltam felvinni az arcomra, de itt is kudarcba fulladt, mivel rengeteg-rengeteg alapozót elnyelt magába, mivel nagyon folyós az állaga.

Aztán aludtam rá 1et 2őt és végül a legjobb megoldás egy kombo lett..:D Először ecsettel felviszem a jelenleg 2 pumpányimat (ennyi bizonyult visszagondolva elégnek) kicsit eloszlatom, de végül a szivaccsal ütögetem a bőrbe. Kicsit macerásnak és túlbonyolítottnak tűnik, de csak így leírásban, amúgy egyszerű csak én lovalltam kicsit túl a dolgokat az elején.:$



Vélemény:

Jelenleg ez az egyik kedvenc alapozóm, nagyon szeretem most már. Tetszik benne, hogy 18-as fényvédőt tartalmaz, nagyon könnyű viselet, érzékeny bőrűek is használhatják, kifejezetten jót tesz, állítólag alkalmazkodik egy kicsit a bőrünk színéhez( ezt én nem tapasztaltam).
A fedését én közepesnek mondnám, de építeni lehet, így a problémásabb helyekre tehetünk többet belőle.
Nincs a tubus oldalán leírás, meg ilyenek, ezért is kételkedem, de én úgy vettem észre, hogy amióta rendszeresen használom valamivel szebb lett az arcom, tónusosabb, kevésbé láthatóak a pórusaim is (bár lehet, hogy ezek másnak köszönhetőek, de belegondolva én nem tudok semmit felmutatni jelenleg, szóval csak ez lehet a dolog mögött.:D)  bár ásványi alapozóról beszélünk, lehet a kérdésre a választ már meg is kaptuk.:)
  Mint említettem eldolgozása nekem 2 segédeszközzel sikerült, ezzel nagyon szép végeredményt kaptam. Újjal nekem foltos, csíkos lett, ecsettel tűrhető, szivaccsal pedig rengeteget elpazarol az ember, így jött az ecset-szivacs kombo.:)

Az ára is teljesen baráti, sokszor akciózzák és így már 2000ft alatt be lehet szerezni. Én pár napja láttam a Rossmann-ba 1849ft-ért, de én 1499-ért vettem még az ünnepek előtt. 30ml, én többnek gondoltam, de ez teljesen átlagos, mint más alapozók űrtartalma is.

Ti használtátok már ezt az alapozót? Mi a véleményetek róla? Szeretitek? Tervezitek, hogy beszerzitek?

Puszi: Nikó

1 megjegyzés:

  1. Nekem ez a kedvenc alapozóm!Bár nekem tökéletesen illik az arcszínemhez.Én abszolút Imádom:D

    VálaszTörlés