2012. november 4., vasárnap

Zara parfüm - Új kedvenc

Mindenki tudja már, hogy parfüm mániás vagyok, nem is tagadom. Eddig elfogult voltam a drágább, márkásabb parfümökkel, mert számomra nagyon fontos a minőség, a tartósság és a kifinomult illat. Van persze pl avonos parfümöm is, de annyira tucat illat már mind, bár mondjuk drágább parfümöknél is van ilyen, hogy már szinte minden 3. emberen ugyanaz a parfüm van és elveszti az 'értékét'. Egyébként most kellett rájönnöm arra, hogy az emberek ezért vesznek minél drágább parfümöt, mert a nagy többség nem tud vagy nem akar annyit kiadni egy parfümért és ezért 'egyedibbnek' érezhetik magukat. Nem fog "szembe jönni" velük még egy ilyen illat túl gyakran :)

Az eddigi legkedvencebb kedvenc parfümöm a D&G The One parfüm volt, most meg van a kicsivel újabb Rose The One illata is, de nem ugyanaz és már kifogyóban van. 

Szerettem volna egy Beyoncé Heat Rush-t, de mikor odakerült volna a sor, hogy tényleg megvegyem érthetetlen okokból, de már nem voltam oda érte. Viszont az egyik csoporttársamon valamelyik nap olyan finom illatú parfüm volt, hogy muszáj volt megkérdeznem, hogy mit használ. Lemertem volna fogadni, hogy valami drága, akkor D&G-re vagy Bvlgari-ra voksoltam volna, de NEM. Állítása szerint Zara parfümöt viselt, de annyira kifinomult, érzéki és nőies illata volt, még nem találkoztam vele sehol, szóval különlegesnek gondoltam, mert én azért eléggé jártas vagyok a parfümök világában és 10ből 7x megmondom, hogy milyen parfüm lehet az illetőn ....ezáltal egyből került a kívánságlistára ez a parfüm.

Természetesen szem előtt tartottam, hogy ami rajta kellemes és jó illatú, lehet, hogy az én bőrömön meg elviselhetetlen lesz. Másnap elhozta a parfümöt, mert megkértem rá és fújtam egyet a csuklómra, hogy megfigyeljem legalább egy kicsit is, hogy pl mennyire tartós illat és hogy egyáltalán tetszik-e magamon. Tetszett és tartós volt, mert mikor megfürödtem olyan este 7-8 körül még azután is érződött, pedig kb délelőtt 10-11 körül fújtam magamra. Nagyon megfogott és nem kellett egy hét sem, megszereztem magamnak. Mondanom sem kell, hogy leesett az állam mikor megláttam, hogy 'csak' 2995Ft a 30ml, nagyon örültem neki. Azóta imádom, de van egy különlegessége, mégpedig, hogy egy nagyon friss, virágos illat, ami eddig Nekem nem jött be annyira,sőt nem is egy kimondottan téli parfüm, de mégis eltudom képzelni magamon a hidegebb, csípősebb időkben is.



Mint írtam ennyi pénzért és azóta a sajátomat próbálva is nagyon tartósnak bizonyult, igaz EDT és 'natural spray', de mégis. 

White Jasmine a neve egyébként, van sima White parfüm is, az 1995 Ft, jóval fűszeresebb és Nekem kicsit olyan feeling-je, illata volt, mikor húsvétkor a fiúk jönnek locsolkodni és ilyen nagyon olcsó parfümmel sprickolnak le, nagyon nem tetszett.:D Nem vagyok parfümőr, de érzek a Jasmine változatban egy kis citromot, fanyar illatot, mintha fahéj is lenne benne, grapefruit, igazán különleges illat.

A dobozában fogom tartani valószínűleg, mert nagyon masszív, erős doboz, ezáltal is védem egy kicsit a táskámban történő impulzusoktól :D

Ilyen kis csöpp üvege van, de hát nem várhatunk nagyobbat, hisz 30ml :) 

A csomagolására még kitérve elég egyszerű, picit feldobja a virág a kupakján, de már látom, hogy idegesíteni fog, mert pl a Lancome Midnight Rose üvegén is van egy hasonló virág, rózsa és azt is leszedtem, táskámba úgyis leesik, elhagyom..stb. Fölösleges. Nagyon jól zár a kupak, simán bemerem dobni a táskámba, nem félek, hogy kicsit is szivárogni fog vagy esetleg megnyomódik és csak remélni tudom, hogy sokáig meglesz a kupakja. Hírhedt kupakelhagyó vagyok, nem tudom, hogy csinálom..not bad:D




Fennáll a veszély, hogy megunom, ezért biztos felváltva fogom ezentúl használni más parfümökkel, de biztos, hogy jelenleg ez a kedvenc parfümöm..


UI: Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de régi álmom, hogy egyszer legyen egy illat ami engem jellemez, az ismerőseim felismernek egy illat alapján, hogy ott jártam vagy, hogy a közelben vagyok. Sosem jött ez még így össze, mert nem tudok leragadni 1 illatnál, de egyszer talán már leállok a kísérletezgetéssel és megmaradok egynél..:)


Ti próbáltatok már Zara parfümöt? Mi a kedvenc parfümötök? 


niko

11 megjegyzés:

  1. Jelenleg az új kedvencem Lady Gaga Fame parfümje... és hogy ne unjam meg, ezért nem használom minden nap :) Ami még nagyon finom, az a Bulgari Non JASMIN NOIR L'EAU EXQUISE- kaptam mintát belőle, csak azért mondom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj a Lady Gaga Fame Nekem is nagyon tetszik, csak valami akcióra várok, mert elszalasztottam egy betegség miatt a Glamour napokat :((
      A bvlgarit még nem szagisztam..

      Törlés
  2. Nemrég kaptam a Zara Fruity parfümöt, imádom:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az álomparfümöm az egyik Chloe,aminek friss,tiszta illata van igazából nem tudom,hogy írjam le.De nagyon drága...:( .Ami még tetszik John Galliano-nak a parfümje.Meg még sok más.Leírás alapján jól hangzik. :)

    VálaszTörlés
  4. Biztos finom,ha arra járok, megszaglászom. Én Chloé párti vagyok, mind az eredeti, mind az Intense szerelem. Most fogyott el a második üveg, csak azt nem tudom,melyiket kérjem karácsonyra ^^. Oké, drága, de majdnem egy évig kitartott,úgy,hogy csak azt használtam. Ahh...nagyon love. Ráadásul az egyik hihetetlen pitsás volt csoptársam majd elsárgult az irigységtől,amikor megérezte rajtam. :D

    VálaszTörlés
  5. Most olyan kíváncsi lettem erre az illatra :) Sajnos még én is keresem a saját illatom, valahogy nem akarom megtalálni az igazit.

    VálaszTörlés
  6. Az én kedvencem a MEXX Nice parfümje. A másik pedig BU Heartbeat, de ha magamra fújom nagyon fáj tőle a fejem. Ugyan ez a helyzet Paco Rabanne-al is. :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez az Avon Far Away parfümétől volt. Rettentő rosszul voltam tőle, mire rájöttem mi a rosszullét forrása. Émelyegtem, fájt a fejem...van ilyen, mondjuk én a nagyon édes meg a nagyon 'keserű' és fás parfümökkel vagyok így :)

      Törlés
  7. Hol vetted a ZARA parfümöt 2995.-ért? A márka boltban?

    VálaszTörlés
  8. Igen, használok Zara illatokat. Már régóta van egy Zara, Oriental illatom, meg Zara Amber Vanillám, továbbá van egy 10 ml-s verzióm a Zara 12:00 AM Sunday Morningból. :) A legújabb szerelmem pedig a Zara Red Vanilla. Bírom ezek az illatokat, mert nagyon jó kis dupe-ok vannak közöttük. A Zara Amber egy az egyben Mugler - Alien dupe, a 12:00 AM pedig J'adore, Dior másolat. A Red Vanilla picit hasonlít a Lancome La Vie Est Belle illatára, csak valamivel gyümölcsösebb, frissebb parfüm, nyáron sokkal viselhetőbb. :) A Zara parfümök jó minőségűek és szép üvegben vannak, és nem utolsó sorban nagyon olcsók, szóval érdemes velük kísérletezni. :) A White Jasmine-t is megszimatolom majd - köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés