2013. január 11., péntek

Mondandó nagy 'm'-el :)

Sziasztok!
Mindenkinek biztosan feltűnt, hogy mostanában egyetlen bejegyzés sem volt. Nem csűröm-csavarom, egyszerűen, KIÉGTEM. Számomra egy fontos mérföldkő volt a blog, imádtam, de az utóbbi időkben már inkább nyűg volt mint a saját magam és mások szórakoztatása, magyarul már nem szívből csináltam. Ami konkrétan engem zavart, mert nem szerettem volna az időmet pazarolni, ami így olvasva nagyon keményen hangzik, de az élet rövid és kiszeretném használni.

Ha blogolok akkor az úgy ahogy tisztességes és ahogy kell, jó anyaggal, érdekes posztokkal és ebből hiány volt már réges rég óta. Úgy döntöttem, hogy megszüntetem a blogot, mert már nem tudok újat mutatni Nektek. Viszont azok a levelek amiket tőletek kaptam november óta szembesített, hogy sokaknak ha nem is egetrengető módon, de tudtam segíteni és a döntésem 360 fokos fordulatot vett. A blog életben marad és még keményebben és még tudatosabban fogom 'építeni'. Sokak elbuknak, napról napra kevesebb blog frissül, próbálom felvenni az ütemet, alkalmazkodni és újra belerázódni.


Remélem még mellettem vagytok, figyelemmel kíséritek a blogon zajló változásokat és természetesen,hogy ez mind tetszeni is fog Nektek :)

További információkkal hamarosan jövök! ;)





<3 <3 <3

7 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy még velünk maradsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy úgy döntöttél, hogy nem hagyod abba, nagyon szeretem a blogod, a bejegyzéseid, és én szívesebben olvasok kevés és mínőségi, mint sok elcsépelt, kényszeredett bejegyzést!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy nem adtad fel :)

    VálaszTörlés
  4. Basszus, a szívbajt hoztad rám.. :D
    Jó megújulást!;]

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy nem hagysz itt te is minket! :)

    VálaszTörlés
  6. örülök, hogy nem hagyod abba:)

    VálaszTörlés