2013. augusztus 16., péntek

Lehull a lepel! Az első tetoválásom :)

Ennek is eljött az ideje. Megcsináltattam az első tetoválásomat és érzem, hogy nem ez lesz az utolsó. Tudjátok ez olyan mint a chips, csak egy 'szemet' akarsz enni, de nem tudsz megállni egynél :D

Ha kíváncsiak vagytok az én első tetoválásomra, akkor videó formájában meg is mutatom Nektek és a linkre kattintva el is érhetitek a videót :)

https://www.youtube.com/watch?v=9k0IOyiAsbA&feature=youtu.be

Mi a véleményetek róla? Nektek már van tetkótok? :) Esetleg szeretnétek?



Puszillak Titeket, Aniko :)





2 megjegyzés:

  1. nekem is van egy a lapockámon, és ez tényleg olyan, hogy nem lehet megállni. még nem is olyan rég csináltattam, de már tervbe van véve a következő. a lapockámon egy violinkulcs-basszuskulcs szív van, és szeretnék még egy betűt is a hasam aljára, feltéve ha sikerült egy picit laposítani azt a helyet:D de nagyon tetszik a tiéd is*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. 4 tulajdonosa vagyok. lesz 5. is szeptemberben. tényleg ha elindul a lavina :D
    nekem tetszik a tiéd,a tetkó nagyon személyes dolog!! és talán ez a legjobb benne.

    VálaszTörlés