2016. november 22., kedd

O.P.I Germany Collection | My very first knockwurst

Ez nem egy új kiadás, viszont mindenképpen beszélni szeretnék róla, meg hát miért is ne?! Végre beszereztem az első OPI lakkjaimat, nagyon izgatottan álltam a tesztelésük elé. 3 db lakk került első körben hozzám, és azok közül is, most a német kollekciós, My very first knockwurst árnyalatot szeretném Nektek, vagyis Veletek kivesézni.

Régóta szeretnék egy, a bőrszínemhez tökéletesen passzoló nude árnyalatot, és úgy gondolom most megtaláltam a nekem valót. Sok hasonló nude szín megtalálható a drogériák polcain, viszont azok közel sem ilyen minőségűek, és a fedésük valami katasztrófa. (tapasztalat)
Nagyon reménykedtem, hogy ezzel nem lesz ilyen probléma, sőt, igazából, hogy semmilyen probléma nem lesz. Netről rendeltem, így csak a netes képekre tudtam hivatkozni, hogy vajon élőben milyen lehet a színe. Örömmel jelenthetem, hogy a tökéletes nude körömlakk boldog tulajdonosa vagyok!!!!!

Ezen a képen a legszínhelyesebb, élőben egy hajszálnyit rózsaszínesebb.




Igen, szerintem ez az én bőrszínemhez/bőrtónusomhoz a legmegfelelőbb. Rózsaszínes alaptónusú, én a sárgásak közt nem is keresgéltem, azok alapból nem tetszenek, és szerintem nem is állnának jól.
Egy nagyon világos, bézses rózsaszínről van itt szó, ami szerintem sokaknak jól tud állni. 2 réteg elkél belőle, de azzal már elég fedést érünk el. Az ecsete érdekes, ugyanis az egyik oldalán csíkoz a másikon meg nem. De a "csíkozós" fele sem borzasztó, csak annál jobban kell figyelni, hogy egyenletesen oszlassuk el.

Tartóssága az én körmeimen alap és fedőlakkal 3-4 nap, anélkül pedig 2. Most mondhatjátok, hogy ez semmi, viszont tisztában kell legyetek azzal, hogy az én körmeim jelen állapota kritikán alul, és pl egy essence lakk 24 órán belül elkezd lepattogni. Ezt figyelembe véve én úgy gondolom ezzel a lakkal méltán henceghetek, és mondhatom, hogy szerintem szuper. A formulája nem túl híg, nem túl folyós, de nem is sűrű, amivel esetleg nehezebb lehetne bánni.

 Összességében én 5 pontból 4,5 pontot adnék, az a fél pont az ára miatt került levonásra, ugyanis az OPI lakkok igen csak drágák, én 2990 forintért jutottam hozzá akciósan.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése