2016. november 7., hétfő

Avon Life by Kenzo | Végső, összesített vélemény..

Nagyjából már tisztában lehettek a véleményemmel, de az esetleges kérdések, és félreértések végett a legjobbnak láttam, ha elkészítem ezt az összegző bejegyzést erről a parfümről.

Ezt a parfümöt a neves, Kenzo Takada közreműködésével készítette az Avon. Mi tagadás, nagyon kecsegtető...hiszen mikor meghallottam nagyon kíváncsivá tett. Kenzo valóban egy ikonikus alak, és az, hogy együttműködött egy ilyen márkával, mint az Avon azt engedi következtetni, hogy méltónak találta rá a márkát. Legalábbis én így gondolom...Ti, hogy vagytok ezzel?




Lényegében elárulhatom, hogy az első benyomásaim szerint nagyon csalódott voltam a parfümmel kapcsolatban. A csomagolása megállja a helyét, szerintem elképesztően mutatós, és pazar darab. Egyszerű és letisztult. Tökéletes választás.Véleményem szerint a legszebb csomagolást kapta, amit az Avon eddig készített. Az illata azonban csalódás.

Miért?

Mert nem más. Nem másabb, és nem különbözőbb, mint a tipikus avon illatok. Persze ezt lehet abból a szempontból nézni, hogy jó, vagy éppen rossz. Én az utóbbit lőném be.

Számomra az avon illatai tucatillatok. Legtöbb szinte megszólalásig hasonlít egymásra, szinte be lehet őket kategorizálni, hogy "avon parfüm". Én ezt nem szeretem. Szerintem van egy séma náluk, ami alapján az összes parfüm elkészül, és hiába működött közre "egy Kenzo Takada" ettől nem tudnak elrugaszkodni.

Magáról az illatról is essék pár szó.: Egy szóval sem említettem, hogy rossz. Minőségileg és főleg tartósság ügyileg nagyon eltalált illat. Érződik, hogy egy magasabb árkategória az avonon belül is. Gyümölcsös, pezsgős illat. A pezsgős alatt picit alkoholosat értek, ami konkrétabban számomra a pezsgőre emlékeztet. Tartóssága meglepő, rajtam egy teljes napot kibír változó intenzitással.

A csomagolása gyönyörű, bár nem egészen táskabarát, a kupak nem rögzül megfelelően az üvegcsére, illetve fura hangot ad, nyekereg mikor le-és felteszi az ember. Egyébként az a bigyó, vagyis a kupak műanyag. Remélem senki nem gondolta, hogy üveg :D


Összességében, elvonatkoztatni nem tudok az én, általam már fentebb taglalt véleményemtől. Tucat illat az avon kínálatából, és semmivel sem ad többet azáltal, hogy Kenzo ihlette. Tartóssága szuper, illetve az illat kellemes gyümölcskés, hétköznapi, minden évszaknak megfelelő illat.



Ti mit gondoltok? Próbáltátok már? 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése