2016. november 5., szombat

Estée Lauder Double Wear Korrektor

Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de én olyan nehezen választok magamnak korrektort, mintha mondjuk örök életre választanám, vagy én nem is tudom mihez hasonlíthatnám ezt a folyamatot...

Mennyire emlékeztek még jó pár hete, hónapja egy kis videóban megosztottam Veletek, hogy a Douglasban egy szuper Estée Lauderes csomagot lehet kapni potom áron, amiben egy szemkörnyékápoló meg egy korrektor is lapul mindössze 3200 ft-ért kb.
Nos, a korrektorról hoztam Nektek ma egy tesztet, nagyon izgultam már hetek óta, hogy elkészíthessem. Először videó formájában szerettem volna, de aztán mégis a poszt mellett döntöttem.


Hatalmas szerelmem az Estée Lauder Double alapozó (bár télen az extra száraz bőrömmel nem jön ki olyan jól) ezt gondolom már tudtátok rólam..Ezért nagyon megörültem mikor alkalmam adódott más Double Wear szériás terméket is kipróbálni a márkától. Nevesítve a Double Wear Stay in Place SPF 10 korrektort. Sajnos színt nem lehetett választani a csomagon belül, így csak nagy reményeket tudtam ahhoz fűzni, hogy megfelelő lesz számomra a 02-es árnyalat. (mert persze pont nem volt teszter a Douglasban ezekből a korrektorokból (???))


Az illata egy az egyben olyan, mint az alapozónak, számomra indokolatlan, de nem zavaró. Applikátoros fejével könnyedén lehet felvinni a terméket az adott területre. Én speciel csakis szem alá szoktam használni, nagyon ritkán bőrhibákra.

Fedése nagyon erős. Nem mondanám extrémnek, de nagyon erős közepes. A képen egy rétegben látható a szemem alatt, szerintem abszolut magáért beszél.

Bal oldalon semmi nincs az arcomon, I woke up like this :D
A jobb oldali képen pedig csakis a szemem alatt és körülötte eldolgozva a Double Wear korrektor.

Talán ez az egyetlen korrektorom, ami nem ül be "annyira" a ráncokba. Azért írom, hogy annyira, mert én még esküszöm nem találtam olyat, ami egyáltalán nem ült volna bele. Mindenki más esküszik egyes korrektorokra, hogy ez nem ül bele, meg az nem, de az én kis ráncaimba a szemem alatt mindig beül. Lehet genetikai hibás vagyok..haha.


A képeket ugyanott, ugyanolyan fényben készítettem egyébként.
Amint láthatjátok a 2. képen olyan gyönyörűen elfedi az apró vénákat, és foltokat a szemem körül, alatt, és mindenhol. Imááááádom! ♥
Sehogy sem tudtam a 2 képet egymással tökéletesen párhuzamosan összeilleszteni, de remélem elnézitek ezt nekem.


Összességében és imádom azt a korrektort, egy pici szárító hatása van, ezt többen is mondták, bár szerintem nem vészes. Egész nap tart, szinte oda köt az ember bőrére, persze nem a szó szoros értelmében.

10/9


Mit gondoltok? Próbáltátok már? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése