2016. november 23., szerda

essence get picture ready! hosszantartó alapozó | TESZT

Nagyon sok kíváncsi leányzó keresett meg az utóbbi napokban, hogy véleményezzem az essence új alapozóját, így megsürgettem a tesztelést. (mármint minden nap szinte ezt hordtam az utóbbi napokban, hogy kiforrott véleményem legyen a termékről és a használatáról)

Az essence get picture ready kompakt alapozójáról írok Nektek akkor ma pár sorban egy összegző véleményt, remélem hasznos lesz számotokra.




Nekem a 10 matt ivory árnyalat van meg, ami a legvilágosabb szín. Csalóka lehet a színválasztás ugyanis így a termék önmagában viszonylag sötétnek tűnik, viszont bőrön meg épp, hogy világos. Nagyon világos, fehéres, fakó. Ez egy pontból jó lehet, hiszen a nálam világosabb bőrűeknek ezek szerint tuti választás. Egyébként nem olyan borzasztóan világos rajtam sem, de fel kell turbóznom a sminkem utána egy kis bronzosítóval, hogy viselhető legyen.



Felvitele szerintem egyszerű, jár hozzá egy szivacs ugyan, de én kézzel szeretem a legjobban felvinni, eddig egyszer sem sikerült foltosra a végeredmény. Nedves blenderrel is szépen eldolgozható, de előtte ki kell venni a panből a terméket az ujjunkkal, ami nem túl higiénikus ugyan, de így a legjobb.

Fedésével, hogy őszinte legyek nincs nagy gondom, nem vártam többet egy ilyen árfekvésű terméktől. Az én száraz bőrömre azonban nem a legjobb választás, nagyon ki tudja emelni a száraz részeket, beül a pórusokba, megfelelő aláhidratálás, primer nélkül katasztrófa. Enyhe, minimális közepesre építhető fedése ugyan van, viszont nem a legkényelmesebb a bőrön. Sminkfixáló nélkül, ami szépen egybemossa az alapozót, korrektort, púdert nem szeretem használni, mert megül a bőrön, és nagyon mű hatása van.

Plusz azonban, hogy semmilyen bőrirritációt nem okozott, az érzékeny bőrömmel jól kijöttek. Textúrája picit zsírosabb, felvitelére figyelni kell azért, hogy ne mozgassuk a már felvitt terméket a bőrünkön tovább, és szépen el lehessen dolgozni.


Előtte utána fotóval szeretném demonstrálni nektek a fedését...

azért még így is látszik, hogy világosabb a nyakamnál...

Tartósságával vannak némi gondok, a sminkfixálóval ezen lehet javítani, anélkül 3-4 órát tart a bőrön, fokozatosan kopik.


Összességében én úgy gondolom, hogy nem venném újra. Én többet vártam tőle, nehéz vele bánni, extra odafigyelést igényel, és nehéz elérni vele a tökéletes bőrt.

Ára: 1499 ft.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése