2011. december 12., hétfő

Lora körömlakklemosó párnácskák!

A minap épp a bartók téri "kis" 100ft-osban jártam, "mikulásra" venni pár apróbb csokikát a szeretteimnek mikor megakadt a szemem a Lora pulton. Nagyon akartam valamit, hisz már régen vásároltam magamnak..(khmm.:P)
Újdonságként szemem elé került ez a kis tégely (igazából nem tudom mennyire újdonság én még nem láttam/hallottam róla semmit:D). Nagyon picinek tűnt, de állítólag 32db kis párnát rejt a belseje..:D 299ft-ba került, gondoltam kipróbálom, bár én kb 200ft-ért szoktam nagy acetonmentes lakklemosót venni ami kb fél évig bírja, de most rászántam magam, mondom hátha valakinek inkább erre fűlik jobban a foga.

Volt több illatban is, én nem tudom mért a narancsosat vettem, talán mert ez volt legelöl. Nekem nem tetszik az illata, de abban pozitív, hogy nem társul e termékhez a büdös lakk/aceton szag. Ennek sincs kellemes szaga, abszolút nem narancs...inkább illatosított WC illatosítóra emlékeztet. Főleg utána miután elpárolog. Utána már ilyen büdös, dohos..valamilyen szinten marcipán szaga van( én utálom:D)

Lássuk magát a terméket:


A csomagolása szerintem cuki, utazáshoz is megfelelő méret. Kb akkora mint a tenyerem belső része nem az egész az ujjakig..:D

A lapok viszont nagyon vékonyak először azt hittem kell majd belőle 10 db (mindegyik ujjra egy), de 4-el simán megtudtam csinálni, de nagyon csúnya végeredményt kaptam..:(


Az még pozitív benne, hogy kellően olajos az állaga(vagymilye:D)
Utána alapos szappanos kézmosás javallott..:D

Nagyon vékonyka egy lap, sőt a képnél még vékonyabb, mert csak utána vettem észre, hogy az 2 volt végülis..:D Szerintem lehet azt mondani rá, hogy hajszálvékony..:P

Vélemény:

Azt túlzás lenne kijelenteni, hogy kár volt és, hogy megbántam, hogy megvettem, de nem vagyok oda érte. 299ft igaz nem sok érte, de azon már vehetek egy 2-3 dl-es aceton mentes lakklemosót.
Mint írtam kb 4db kell hozzá, hogy az erős lakkszínt leszedje. Nekem az Essence Into The Dark árnyalata volt fent a körmeimen és nagyon csúnyán szedte le. Talán azoknak lehet jó alternatíva akik irtóznak az aceton szagtól, mert még a mentesnek is van egy kicsi "bukéja" :)

Sz*r kép, de itt talán látszik egy picit, hogy a körömágybőrnél "bemászott" a festék szinte odafolyt az olajos állagának köszönhetően..:D itt már kezet is mostam, jó hogy nem hipóztam le a kezeimet, hogy lejöjjön. Term. nem mentem így emberek közé..:D elhasználtam belőle még 1-1 párnácskát míg viszonylag tűrhető végeredményt kaptam!
Borzalmaaaaaas!!!


Nektek van róla véleményetek? Használtatok már hasonló terméket? Megvennétek? Milyen körömlakklemosót használtok?

Puszi: Nikó

2 megjegyzés: