2011. december 1., csütörtök

Haul again! :)

Mit ne mondjak ki voltam akadva mikor betértem a Rossmannba ma délután. Pénz nem volt nálam, barátnőmet kísértem el. 
1 az, hogy láttam a Vampire's kollekciót vééééégre kirakva..(szívfájdítás). Aztán hátra nézve megláttam egy hatalmas-hatalmas akciós állvány szerűséget telis tele volt Essence és Maybelline cuccokkal. : )
A szívem ilyen erősen még nem kalapált, fogalmam sincs miért, lehet, hogy rég vásároltam utoljára? :D



Na szóval, az első az volt, hogy közöltem barátnőmmel, hogy mi most szépen hazamegyünk és jól megtömjük magunkat "fizető eszközzel" :) Hazaértem kb annyi volt, hogy ettem (kabátba,cipőbe..stb:D) Vettem ki pénzt és sutty a következő busszal már húztam is be a városba. Én a centrumi Rossmannba voltam, nem tudom máshol van-e, de itt volt, bár mikorra visszaértem jócskán lefosztották..:( Mikor odaértem akkor is vagy 20-an tömörültek oda elém, mögém...jó hogy nem alám is..-.-


Lényeg a lényeg amit nagyon szerettem volna. Vettem 2 You Rock! palettát, az egyiket ajándékba szánom majd. (299FT) Vettem 2 leértékelt essence lakkot még, az egyik szint úgy a You Rock! a másik meg Colour&Go. (99FT/db) Vettem egy Maybelline Color Sensational rúzst 170-es árnyalatban...más nem is volt:( (299FT) Akciósból szerintem ennyi is.
Ekkor tértem át a Vampire's kollekcióra. Hát csalódtam..:( Szerettem volna mindent..a lipstain volt a fő-fő "attrakció" de nagyon nem fogott meg sem ő sem a paletta vagy pl a pirosító. A körömlakkok sem valami nagy számok pedig mind a 4-et akartam képek alapján, de csak 2 jött velem haza. A 01-es Gold of buffy és a 02-es into the dark árnyalat. Ezek a legszebbek szerintem..*.*



Vettem még egy Maybelline Affinitone Mineral alapozót ami baromira akciós volt (1499FT)
Igaz van vagy 5 alapozóm ebből 3-at még alig használtam, de ellenállhatatlan vágyat éreztem rá, hogy megvegyem..:D Na itt bukott el a tűrtőztetős projekt..:DDD

Sminkből ennyit, viszont vettem 2 maszkot Rival de Loop márka tagjai, még nem használtam, de akciós volt (149FT/db) gondoltam egy próbát megér..

Igazából amiért mentem és nagyon kellett már az a sampon volt. A balzsamot csak vonzotta maga után..:D jött magától..:) (399FT/db)


Ti mit vettetek mostanában? Sikerült kifognotok valami szuper akciót? Esetleg valaki magáévá tudhat valamit ezen termékek közül?

Puszi: Nikó

7 megjegyzés:

  1. A rúzst szeretném látni élesbe :)
    Az meg, hogy csak maguktól vándorolnak a dolgok a kosaradba, egyáltalán nem különös dolog... Velem is elég sűrűn előfordul :D Meg mikor nem tud egyedül beugrani akkor rámnéz és könyörög, hogy segítsek neki beszállni... Nem hagyhatom ott szegényt... :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Megbuktál a leszokáson! :)
    Amúgy most irigy vagyok, olyan jó dolgokat vettél tök olcsón *_*

    VálaszTörlés
  3. én is néztem ezeket az alapozókat, de olyan sötétek meg sárgák voltak :O nem találtam megfelelő színt :(

    VálaszTörlés
  4. jah és azt elfelejtettem írni, hogy ennél a színnél, sőt, egyiknél sem volt teszter, szóval ez tök zsákbamacska, de úgy hallottam tud alkalmazkodni egy kicsit bőrhöz...annyira sárgás meg nem lehet..vagyis reménykedem..:DD

    VálaszTörlés
  5. Az alapozó nagyon jó és tényleg alkalmazkodik a bőrhöz. Nyugi biztosan jó lesz :) Én is ezt használom már egy ideje. Nálam volt teszter, de akkor se voltam biztos a dolgomban, viszont miután többször használtam se voltam csalódott.

    VálaszTörlés
  6. Jaj Nikó basszus....már mikor Diáék is írták, hogy Rossmannék megint szórják a cuccokat is ki voltam. Ezek basszus itt semmit nem áraznak le. Amikor vettem a Circus cuccokat, a Catrice állványom még volt Floralista szemhéjpúder, mikori az már, több mint fél éves és még mindig eredeti áron próbálják eladni. :( Borzalmasan nem jó itt a sminkvásárlás. :( A kozmetikai cuccok (sampon, testápoló, arckrém, minden ilyesmi) nagyon drágák.

    VálaszTörlés