2012. április 11., szerda

Essence Nude Glam ~01 cotton candy

Még tartozom egy Colour&Go lakkal, amit múltkor vettem.
Már említettem, hogy bele vagyok bolondulva ezeknek a lakkoknak a külsejükért, mert olyan cukik, igaz a textúrát, állagot nagyon nem szeretem, bár ennél a lakknál lényegében nagy eltérést véltem felfedezni, mint a többinél. Az állaga ennek sem a legjobb, sűrű és nehézkesen lehet vele dolgozni (számomra). Szokásos Essence minőség, 2-3 napnál tovább, kopás nélkül nem bírja. Igazából nekem a "nude" körömlakkokról a "semmiség" jut eszembe. Én azért veszek körömlakkot, hogy az legalább látszódjon, hogy kivan lakkozva vagy ilyenek, sosem komáltam az átlátszó lakkokat meg a bőrszínűeket. Most azonban valamiért ezt megvettem, nagyon tetszett üvegben és reménykedtem, hogy körmön is ilyen szép lesz és nem lesz majd, csíkos, foltos, egyenetlen..stb



2 rétegben vittem fel, de már az első réteg is nagyon csíkos volt, a második is, basszus
ezt annyira nem bírom !!! :(

Szintén nem a saját kezemen/körmeimen mutatom, sajnos még 3 hétig így lesz :(

muszáj volt gyorsan lekapni az én körmeimen is, valami nagyon nem tetszett a barátnőmén
Valamiért az én körmeimen elfogadhatóbb, mint a barátnőmén...
Bár neki nagyon tropák most a körmei, ezért is csináltam meg gyorsan, kutyafuttában a bal kezemet..


Próbáltam a rétegek közötti különbséget is megmutatni, de vállalhatatlanul foltos, csíkos lett az 1. réteg akárhányszor is próbálkoztam.

Lényegében nagyon szép a lakk a rohadt üvegben, de most ki akarja csak az üvegen keresztül csodálni?
Szerintem lehetetlen vékonyan, szépen felvinni, az állagát tekintve :$

Szeretitek a "nude" lakkokat? Inkább Ti is a látványosabb, erőteljesebb színeket preferáljátok? :)
Ez, hogy tetszik, próbáltátok már? Esetleg másik árnyalat a Nude Glam-ből?




Nnnnudepuszi: Nikó :D

5 megjegyzés:

  1. Mivel most az én körmeim totál tönkre vannak, így leginkább körömerősítő lakkal kenem, egyébként meg inkább a szines lakkokat szeretem, időnként viszont a nude it lakk nyer :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az Essence nude lakkjai közül a toffee to go van meg és nálam szépen kiegyenlítődik a körmön és kibír 5 napot is (fedőlakkal), mosogatás mellett :) és valami csillámos lakkal dobom fel :P

    VálaszTörlés
  3. Ez az árnyalat sajnos katasztrófa, ki is dobtam. :( A Hazelnut creme pie viszont maradt, azt nagyon megszerettem. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem tehet róla a lakk ha nem jól lakkozod a körmöd :) én is megvettem manikűrös vagyok és nagyon jó! nem csíkos két rétegben szép. csak tudni kell használni ;)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos hát-tal nem kezdünk mondatot, szóval ezt a szánalomra méltó kommentet nem tudom figyelembe venni, sajnos :// (manikűrös...pfff.. persze -.-)

    VálaszTörlés