2012. április 10., kedd

Essence Soft Touche Mousse alapozó! TESZT

Már egy ideje készülök tesztet írni erről a termékről, de mindig valami sokkal fontosabb jött szóba ami halaszthatatlan volt abban a pillanatban :D Már kérték páran és érdeklődtek, hogy a "hamarosan" címszó alatt futó oldalsávban megjelenő lista mikor lesz már teljesítve, és elszégyelltem magam, mert el is felejtettem azt a listát ami arról szólt, hogy miről szeretnék majd a közeljövőben írni. Most teljesítem ezt a pontot :)
Még lehet kapni, nem limitált, nem vonták ki, azt hiszem csak a 08-as árnyalatot dobták ki, az le is volt értékelve 299ft-ra a Rossmannokba.

Direkt azért vettem meg mert egy könnyű alapozóra vágytam és ez a hab állagával tökéletes számomra.
A csomagolása nekem nagyon tetszik, nem műanyag szerintem, inkább üveges, de már nem emlékszek pontosan és lusta vagyok felkelni :D



Kiszerelése nem a legnagyobb, először azt hittem, hogy azért biztos elég lesz sokáig, de nem így lett, mert elég sok kell belőle. Először én kézzel vittem fel, aztán rájöttem, hogy szivaccsal jobb, de végül mégis a kezes megoldásnál maradta a legvégén. 16 gr ami olyan 1,5 hónap intenzív használat mellett igencsak el fog fogyni.



Fedése szerintem elegendő, közepes felé hajlik, de jól építhető, ezzel nincs baj. A hab állaga miatt eléggé figyelni kell az eldolgozása miatt, mert könnyen hagyhat foltos végeredményt. Én kisebb ütögető mozdulatokkal viszem fel, miközben oszlatom el minél tovább haladva az arcon. Nekem igy vált be.
Ecsettel szerintem senki se próbálkozzon, mert nagyon nagy pazarlás lesz a vége, felesleges, tényleg. Nem is olyan a végeredmény mint azt elvárnánk. 

Finise teljesen matt, nem igényelne rá púdert, de én fixálás gyanánt mindig küldök rá egy kicsit :)))
Tartósságra szerintem felülmúlja önmagát és az árát is, mert az olcsóságát meghazudtolóan nagyon tartós, egész nap fent marad az arcon, nem szívja be a bőr, nem olvad le. Nyárra is tökéletes lehet az állagát tekintve.

Készítettem az államról előtte utána képeket, szerintem szembetűnő a változás, jól fed, a hegeket maximálisan eltüntette és az apró pattikat is száműzte, sőt még a sötétebb karikákkal is elbánik :P

Előtte

Utána
Bocsi, hogy a szám szélénél olyan furán lett eldolgozva, de siettem :(

Nekem a 01-es Matt Sand árnyalat van meg ami már egy picit világos a téli színemhez képest, de meglepően jól tud illeszkedni is akár :)

Csináltam még egy féloldalas előtt-ét is :D

Előtte

Utána
Szemmel látható a különbség

Zsíros bőrűeknek nagyon tudom ajánlani, de száraz bőrűeknek nem igazán, mert nagyon kiemelné a száraz részeket, becsomósodna, bekukacosodna. :(
Nekem kevert a bőröm, és nekem maximálisan bevált.

+

-olcsó

-matt finis

-kellemes, könnyed állag, viselet

-tartóssága kiváló

-fedése közepes, de építhető

-

-kevés terméket kapunk, bár azt elég kedvező áron ám

Mint látjátok én nagyon "lájkolom" ezt az alapozót, nagy kedvencem, negatívumot pedig csak arra tudtam felhozni, hogy kevés terméket kapunk, de még így is megéri. Nekem megvan már régóta, pár hónapja, igaz nem is használtam minden nap, de már elértem az aljára.



Újravenném? Nem, hogy újravenném, hanem újra is fogom :)
Az ára olyan 1000-1100 ft körül van. 


Ti használtatok már Essence alapozót? Esetleg ezt próbáltátok már?

Cuppanós nagy puszi: Nikó :D

11 megjegyzés:

  1. áh ez a teszt most jól jött, mert pont ezen az alapozón gondolkodom :) szerintem ez alapján meg is veszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek nagyon örülök, legalább valakinek hasznos is amiket irogatok :P

      Törlés
  2. Nekem két árnyalatban is megvan, szerettem is használni azok miatt, amiket leírtál, de mostanában nehéznek érzem.

    VálaszTörlés
  3. nekem tök sokáig elég volt. szivaccsal se fogyott el egy fél év alatt,pedig minden nap használtam.biztos én vékonyabban is elég olt, hoyg felvigyem.nekem csak az a bajom vele,hogy sárgás a bőrömhöz képest a legvilágosabb árnyalat is. ezt cseréltem skin79 bb-re

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én lényegében sokat viszek fel, egyszerűen vékonyan nem is tudom..:D
      Egyébként nekem a legvilágosabb télen tökéletesen jó volt, még most sem üt el annyira, de nyáron szerintem már nem tudom használni, bár akkor sem leszek sokkal barnább :P

      Törlés
  4. Juj, de jó ez a poszt ^.^ :DD Vagy egy teljes hónapban alapozót kerestem, és nem nagyon segített senki, Krémmánián sem tudtam utánaolvasni annak a terméknek, amit kinéztem. Végül megvettem csütörtökön a NYC all day long alapozót, abból is a legvilágosabbat, de mintha még ez is sötét lenne.Anyukám azt mondta, hogy az a fél árnyalat nem olyan szembetűnő. Eddig szivaccsal dolgoztam el (folyékony), de most az volt eszembe, hogy holnap reggel suli előtt, kézzel fogom eldolgozni.
    Szerintem meg fogom venni ezt az Essence-t. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kézzel jobban "érzed" szerintem jobban el is tudod dolgozni, mint szivaccsal, mert az nem "húzza" annyira tovább az alapozót csak szétteríti úgymond. Kézzel pedig nagyon szépen belelehet dolgozni. Az egyik MAx factor alapozóm kb 2 színnel sötétebb nálam, mégis el tudom úgy dolgozni (kézzel) hogy alig legyen szembetűnő! :) Örülök, hogy tetszett ez a poszt :$

      Törlés
  5. Tényleg nagyon látványos a különbség az előtte utána képeken. Mikor én alapozót kerestem fel is ettem egy ilyen kérdést a blogomon, hogy az általam kiszemelt alapozók közül melyiket ajánlanák a legjobban. Erről nem olvastam valami jókat, és nem is biztattak a megvételre, így inkább befektettem egy picivel drágább termékbe, amiben nem nagyon csalódhatok.

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép. nekem még nem volt hasonló állagú alapozóm. fura lehet :) de most tobzódnak itthon az alapozók, mert a régieket, ami voltak, nem nagyon használom a Garnier BB óta, csak ritkán, ha erősebb fedés kell. addig nem akarok újat venni, hogy itt álljon.

    VálaszTörlés
  7. Basszus Nikó, nagyon köszi, hogy ezt megírtad. Csomószor kipróbáltam már a testert, de valahogy nem fogott meg, pedig hab állagú alapozót tervezek venni nyárra. De most már lehet megveszem.

    VálaszTörlés
  8. áá de joo:) megvettem tegnap, de nem olvastam utána még, csak most h ugye nem vettem szart :D:D de akkor megnyugodtam, most hasnzáltam először reggel, és tökre bejön nekem is :))) sosem volt még ilyen habos témám, tökre bejön amúgy.))

    VálaszTörlés