2012. augusztus 5., vasárnap

Nail Club-Tengerpart

Tengerpart, azaz kékség. Eheti témánkba végre visszakapcsolódván a kék színt örökítjük meg, de hogy kicsit tágabb legyen a dolog a tengerpart elnevezést viseli. Sokat gondolkodtam, hogy mit csináljak, nem annyira szeretem a kék manikűrt, de a szükség törvényt bont, muszáj volt kiagyalnom valamit amit szívesen látok a körmeimen. A napokban vettem egy új, rózsaszín körömlakkot amit majd még láthattok itt-ott és ez volt eleve a körmeimen, ez volt az alap és erre alkottam :) Gondoltam hullámokat, végül nem lett jó az elképzelés, mintha EKG vonalak lettek volna :D Aztán gondoltam, hogy a múltkorival összekötve csillagocskákat csempészek bele, de az olyan 'izé' volt. Így maradtam ennél a cuki megoldásnál és a lényeg, hogy szerepel benne a kék szín. Még nyár elején sikerült ezt a Rimmel lakkot akciósan, azt hiszem olyan 250Ft-ért megvásárolnom és színe gyönyörű.



Imádom ennek az új lakkom színét, bár a felvitellel és az állaggal voltak gondjaim :(


Így nekem inkább cukorkás, mint tengerpartos..hehehh :)




A hüvelyk és a gyűrűs ujjamra más mintába raktam a kis pöttyöket, mint a többinél, szerintem cuki lett, olyan 'snake'-es :)


Többiek munkája:





És a vendégünk ;)))



Köszönjük, hogy ezen a héten is velünk tartottatok, reméljük tetszettek az alkotások :)





5 megjegyzés: