2013. július 30., kedd

Leárazott ékszer vásárlás

Hahóóóóó..hát ki van megint itt, jaj látom az arcokat a monitor előtt :D Csak viccelek. Ma megint jöttem egy videóval, remélem örömujjongásba kezdtek ezáltal. Volt egy kis időm délelőtt és olvastam a Facebook-on, hogy a C&A-ban rengeteg rengeteg szépséges Six ékszer van leárazva. Nem is kellett több, paripámra pattantam és bebicikliztem az Árkádba. Nagyon sok szép ékszert sikerült vennem, mindenek darabja 250 forint volt, hihetetlen mi? :) Ha érdekel, hogy milyen ékszerekre 'bukom' milyenek tetszenek, milyeneket vettem most, akkor kattintsatok a linkre és kukkantsátok meg mindenképp....pusszpusz <3

https://www.youtube.com/watch?v=vkUA-aBP_08


Ti fogtok valamit venni ebben az akcióban? Szeretitek a kiegészítőket, az ékszereket? :)






1 megjegyzés:

  1. Ó, tegnap bevásároltam én is a c&a-ban, írtam is róla. Annyi szépség volt, ma is benéztem de eléggé lefosztották nap alatt

    http://bizsumania.blogspot.hu/2013/07/bizsuvasar-250ftdb-aron-c.html

    VálaszTörlés