2013. július 27., szombat

Miket vettem ma? ~Invázió, F&F

Húú, hát eléggé felpörögtek az események mostanában. Egyre több videóval jelentkezem nektek, remélem nem bánjátok. Most egy olyan videót vettem fel Nektek gyorsan, melyben bemutatom, hogy milyen klassz cuccokat vettem ma és alig költöttem, de ígyis vettem 2 cipőt, 1 felsőt, 1 ruhát és egy fürdőruha felsőt. Ha érdekel Titeket akkor mindenképpen nézzétek meg a videót, és ha van kedvetek írjátok meg milyen videókat látnátok Tőlem szívesen és, hogy tetszik e az, hogy megosztom veletek miket vettem vagy inkább hanyagoljam :)

A videót a linkre kattintva nézhetitek meg, és ha gondoljátok akkor iratkozzatok fel a csatornámra, hogy elsőkézből értesülhessetek az új vidikről.

https://www.youtube.com/watch?v=xuKLapssix4


Mindenkinek szép hétvégét kívánok..nevessetek sokat ;) Puszi : Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése