2013. október 11., péntek

Glamour napi zsákmány

Amennyire vártam, most annyira örülök neki, hogy már letudtam. Eszméletlen tömeggel kellett megvívnom pár dologért, de hősiesen álltam a próbát és amikért nagyjából mentem azokat mind találtam. Nem készítettem listát, csak fejben meg volt, hogy miknek örülnék, és talán még szóba jöhetett az még ami megtetszik. Hát ez így is volt. Nem vettem olyan hú de sok mindent, de azt a pár dolgot is megérezte a pénztárcám. Mint mostanában megszokhattátok persze, a zsákmányt videó formájában mutatom meg Nektek. Remélem örültök Neki.

Nagyon érdekelne, hogy Ti mit vettetek, egyáltalán Titeket érdekel-e ez az egész felhajtás. Vagy későbbre akarjátok iktatni a vásárlást? Azt javaslom ne hagyjátok szombat délutánra, ne adj Isten vasárnapra a shoppingot, mert szomorúan fogjátok konstatálni, hogy minden értelmes darabnak lába kélt.

Addig is, hogy megjöjjön esetleg a kedvetek a vásárláshoz, itt a videó, azokkal a termékekkel amikkel én gazdagodtam.

https://www.youtube.com/watch?v=GL3elMhi1WY

Legyen szép, glamouros hétvégétek :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése