2016. május 24., kedd

Vitalcare Natural Bio Sampon és Balzsam vélemény - teszt

Pár hetes kihagyás után (lényegében technikai gixer után-sajnos valamiért a blogspot nem engedélyezte a belépést-) elhoztam ma Nektek a már régóta tesztelgetett sampon-balzsam párost a Vitalcare-től.


Lényegében leszögezném, hogy én soha nem voltam oda a bio termékekért, valahogy nem éreztem sosem annak késztetésért, hogy átváltsak egy ilyen életformára, ahol minden káros tényezőt kiiktassak az életemből. (Ennek az is az oka, hogy napi szinten kijönnek nevetségesebbnél nevetségesebb állítások melyre tegnap még azt mondták jó, aztán már azt mondják káros az emberi szervezetre)  Viszont az elmúlt hetekben rengeteg olyan hír röppent fel, miszerint a hagyományos samponok, meg tusfürdők mennyi mennyi káros összetevőket hordoznak magukban.
Egy picit elgondolkoztam, aztán hirtelen leesett, hogy hoppá, most én pont bio terméket használok a hajamra, melyben semmi szilikon, vagy parabén, vagy szulfát vagy egyéb ilyen összetevő lenne.

A kereslet manapság ezekre a termékekre elég nagy, és eléggé kinőtte magát. Lassan nem lesz olyan márka aki ne rukkolna elő ilyen minden mentes termékekkel. De én szkeptikus vagyok. Éljen az egészség, és a tudatosság, de vajon nekem azt nyújtják e, mint a normális társuk, és elégedett leszek e velük?

Ez a sampon és balzsam zabból és kamilla kivonatból készült, ígérik, hogy nagyon bio. Nem tartalmaz habzás elősegítő összetevőket, a fent említett szilikont sem vagy egyéb színező anyagokat.

Én eddig mindig szilikonos hajápolókat használtam, ezért nehezen szokott hozzá a hajam. El kellett, hogy teljen vagy 6-7 hajmosásnak mire hozzászokott a hajam, és nem gubancolódott tőle a hajam. Ugyanis ilyenkor mikor áttér az ember a szilikonmentes termékekre akkor fokozatosan a haja adja le a maradék szilikont még a hajról, amitől külsőre a haj fényesnek és egészségesnek tűnt, viszont a haj szerkezete már segítségért kiáltott.

Nagyjából a 8. hajmosás után éreztem már nagy változásokat a hajamon. Pl sokkal jobban tartotta magát, nem zsírosodott annyira, illetve sokkal dúsabbnak is éreztem, és valahogy jobban levegőzött az egész. Nem lapult a fejemre az amúgy nagyon lelapuló, és vékony szálú hajam. Az elején szinte kifésülhetetlen volt, minden egyes mosás után leakartam skalpolni magam és a sírás fojtogatott annyira nehezen bírt vele még a tangle teezerem is.

Adagolásánál viszonylag túlzásba kellett esnem, mert hiába vékony szálú a hajam, bizony elég sok sampont, balzsamot felvett.

A samponnál érezhetően tisztábbnak éreztem a fejbőrömet is, és a hajlakkot, és minden szennyeződést szépen lemosott a hajamról. Egy picit szárította a hajvégeimet, de ezt a balzsam szuperül egyensúlyozta.

Teljesen őszinte véleményként megemlíteném, hogy nem, még mindig nem érzek arra késztetést, hogy áttérjek a minden mentes napi haj, vagy bőrápolásra.

Ezek a termékek legelőször nem váltak be, aztán egyre jobban megszerettem őket, szinte biztos, hogyha lesz alkalmam akkor újra kipróbálom őket, de hogyha más, normális sampon, vagy hajápolók kerülnek a közelembe nem fogok megriadni tőlük, és ugyanúgy fogom őket is használni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése