2016. május 2., hétfő

Rózsa illatba borulva | Rose the One by Dolce&Gabbana

Ezer éve volt utoljára parfümteszt a blogon (mármint amit én teszteltem, mert az előző posztban egy férfi parfümről írtam :)). Ennek 1 oka van: Nem vettem, illetve nem találkoztam olyan illattal mostanában ami megért volna szerintem egy teljes bejegyzést.

A mai alanyomnál ezt másképp gondoltam. Erre már azt mondtam, hogy mindenképp írnom kell róla, és az sem akadályoz meg, hogy ez már konkrétan nem kapható a Douglasban, vagy csak szezonálisan elérhető, viszont online mindig-mindig beszerezhető.



Aki követ, aki egy picit is beleásta már magát a videóimba már tudhatja, hogy nagy nagy szerelmem a D&G The One parfümje. Egyszerűen klasszikus, mindig szerepel a kollekciómban, ha elfogy újraveszem, annyira csodálatos, és annyira én vagyok.
Viszont nagyon erős, nyárra kerestem valamit helyette ami hasonló, de könnyedebb. És voiláá..szembe jött velem egy Rose the one hirdetés, és a következő pillanatban már azon kaptam magam, hogy megrendeltem, és másnap szállítják. Gyors vagyok...tudom.

Annyi még hozzátartozik, hogy anno nekem volt belőle egy kis kiszerelésem, és ezáltal tudtam nagyjából, hogy mire számítsak (Mint fentebb említettem nem tudtam megszagolni drogériákban, mert már ott nem kapható, vagy csak szezonálisan)

Ha valaki szereti a rózsa illatot magán, aki szereti a klasszikus, örökké divatban maradó illatokat annak ez tuti választás. Elegáns, virágos, tavaszias, boldogságot sugárzó illat. Szerintem ugyanúgy viselhetik fiatalabb lányok, akár 20 év felett is, és akár 50 év felett is eltudom képzelni egy érett nőn is.



Imádom benne, hogy amellett, hogy ennyire virágos, és friss, még érezni rajta az eredeti The One alapillatot, ami annyira szépen kíséri a virágos jegyeket a parfümben, hogy hihetetlen.

A csomagolása azonos az összes The One-nak, csak ennek rose gold színe van. EDP verzióban érhető el, bár nem a legtartósabb parfümök közé sorolandó. Sajnos rajtam 4-5 óra múlva már nem érződik, így a nap folyamán újra szoktam fújna, de egyébként nagyon nagy probléma nincs vele.

Rajtam az első 1-2 órában nagyon érződik a rózsa, aztán kezd picit selymesebbé válni, és teljesen körülölel. Nincs akkora hatósugara, általában nem szoktam "magam után húzni". De ha valaki közel kerül hozzám (értsd leállunk mondjuk beszélgetni) akkor az illető megérezheti rajtam az illatot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése