2017. április 19., szerda

Avon Little Sequin Dress | EDP - TESZT

Káprázatos és elegáns - mint a flitteres ruha. Érzéki kompozíció különleges alkalmakra egy nő számára, aki tudja, hogy hogyan vonza magára a pillantásokat.
Illatjegyek: Lédús mandarin és mangó, gardénia, trópusi virágok, pézsma, gyanta.

Az avon már jó sok bőrt lehúzott a kis ruhákról, legújabb kreálmányuk a Little Sequin Dress, ami az új, áprilisi katalógusban debütált. Alapjáraton én mindig szerettem az "anya illatot", a Little Black Dress-t, bár sosem birtokoltam. Valahogy nem éreztem, hogy szükségem lenne rá, plusz nagyon sokakon lehetett érezni ezt az illatot, és nem szerettem volna beállni a sorba. Ez a darab viszont megcsiklandozta a fantáziámat, úgy gondoltam látatlanba ugyan, de teszek vele egy próbát.





Az illatjegyekből az ember azt gondolná, hogy egy virágos illattal fog összetalálkozni, de nem. Édeskés, kesernyés. Kifújáskor kb 5 mp-ig a gyanta illatösszetevő érződik, aztán szépen leszárad egy kellemes, gyümölcsös illattá. Több napot szimatolással töltöttem, az első fújás óta emlékeztet nagyon valamire. És erre rá is jöttem ma reggel. Szinte teljesen megegyezik a Versace Bright Crystal illatára. Talán egy picit édesebb formában, kevesebb tartóssággal, de így van. 

Az üvege nekem nem tetszik. Gagyi flitteres matrica az üvegen, szerintem elhanyagolható. Inkább ne tettek volna oda semmit. Maga az üveg formája azonban letisztult. Tartóssága picit alul marad más Avon parfümökkel szemben. Bőrön kb 3-4 órát bír, aztán célszerű újra fújni. Ruhán viszont a nap végéig visszafogottan, de érződik. 

!!!!!!!!Ne felejtsétek el viszont, hogy minden illat másként tud kibontakozni az emberek bőrén és PH értékével!!!!!! Valakin édesebb lehet, valakin fanyarabb, vagy virágos. 

Nem lesz a kedvenc illatom, az édeskés, nagyon gyümis illatoktól egy idő után megfájdul a fejem, de legalább a remény meg van, hogy tudnak még olyan illatokat komponálni amiktől nem szaladok ki (egyből) a világból. 

PS. Sokan az Avon Celébre illatával tudják azonosítani, sőt valaki szentül állítja, hogy ugyanaz, csak más design-ban. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése