2017. március 27., hétfő

Clinique Chubby Stick Intense | Roomiest Rose

Tudjátok mi az érdekes? Vannak dolgok, amikre első megjelenésükkor azt mondom: "ááá nem érdekel, nem tetszik a koncepció, nem tetszik úgy nagyjából semmi sem az adott termékben". Nos, ugyanez volt a Clinique Chubby Stick-jével, ami évekkel ezelőtt debütált. Nem gondoltam volna, hogy ennyi pénzt valaha kiadok egy ilyen termékért. Aztán, évekkel később egyik napról a másikra éreztem azt, hogy nagyon hívogat,és nem tudok neki ellenállni. Pontosabban a Clinique Chubby Stick Intense rúzsceruza mellett tettem le a voksom, mely pigmentáltság ügyileg jobban teljesít, mint a "sima" chubby stick verzió.



Egy viszonylag sötétebb, élénkebb színt választottam, úgy voltam vele, hogy úgy sem lesz olyan extrém az ajkakon, szépen lehet építeni, de szolidan is felvihető. A 06 Roomiest Rose árnyalatról van szó, ami egy málnás, icipicit bordós, de ahogy a neve is tükrözi, rózsás szín apró kis csillámokkal (ami ajkakon abszolút nem látszik). Első ránézésre azt mondaná az ember, hogy na ezt tuti nem kenné fel hétköznap munkába, vagy suliba, de én amondó vagyok, szerintem gyönyörűen ki lehet használni a mindennapok alkalmával is.


Kellemes érzés az ajkakon, nincs szárító hatása. Egy álom! Szépen fel lehet vinni (jól kenhető), könnyen bár szépen kopik az ajkakról, de órák múlva is hagy maga után egy visszafogott rózsás színt. Különösebb hidratáló hatását nem vettem észre, krémes, de nem mászkál az ajkak vonalán túl.



Összességében örülök, hogy nekiveselkedtem és kipróbáltam, hisz egy csodás, különlegesebb darabbal bővült a kollekcióm. Aranyos a kitekerős megoldása, a kupakja is jól zár, szívesen dobom be a táskámba, hogy aztán a nap folyamán újra tudjam kenni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése