2017. november 23., csütörtök

L'oréal Elseve Low Shampoo TESZT | 3in1 sampon

Lassacskán 2,5 hete tesztelés alatt áll ez a kicsike, és most már úgy érzem végre van egy átfogó, kiforrott véleményem róla. Már említettem Nektek instagramon, hiszen nem bírtam ki, hogy ne áradozzak erről a termékről, így azoknak akik követnek ezen a felületen is, nem lesz újdonság, hogy mit is gondolok erről a termékről.

A L'Oréal újdonsága ez a 3in1 sampon, balzsam és ápolókrém, mely szulfátmentes, így nem habzik, káros anyagoktól mentes, és nagyban megkönnyíti a hajmosást azáltal, hogy emellé nem kell külön ápoló termékeket még a fejünkre pakolni.
Balzsam állaga van, és a fentebb említettek szerint nem habzik. Egyáltalán nem. Mintha balzsamot kennénk a hajunk egészére. Elsőre picit fura volt, de meg lehet szokni. Lényegesen lecsökken vele a hajmosási idő, kb 5 perc alatt megvagyok vele.






Száraz, sűrűbb hajra ajánlják, de nekem nincs túl sok sörényem, bár száraznak száraz, de a lényeg, hogy nekem ezt leszámítva bevált. Nem azt mondom, hogy mindig ehhez fogok nyúlni, de hihetetlen puha és fényes lett tőle a hajam, jól tisztít, még a párom extrém pomádés hajából is kiszedte a "cuccot". Ja és igen...kíváncsi voltam, ezért rátukmáltam, és képzeljétek el, hogy azóta ezt használja :D

Visszatérve a használatára. Én 2x samponozok vele. A L'oréal sajtóeseményén a fodrász nyomatékosította bennem, hogy nem csak ezzel, de igazából minden samponnal 2x kellene mosni, de ezt én mindig elodáztam. Ezzel viszont kell. Egy lusta napon volt, hogy csak 1x mostam át vele a hajam, és utána nem éreztem kellő tisztának, ezért tényleg javaslom, hogy 2x mossátok, öblítsétek.
A hajam nem túlzottan zsírosodik, 3 naponta szoktam így is úgy is mosni, mert ennyi idő alatt szeretném a fejbőrömet megtisztítani az esetleges szennyeződésektől. Észrevettem vele egy picit, hogy mintha jobban zsírosítani, mint a többi sampon, 3. napon már igencsak elkél a szárazsampon, de ezt én még mindig sikernek könyvelem el, hiszen előtte pedig 2 napig csodás a hajam.

Összességében én nagyon szeretem, főleg, mikor rohanásban vagyok. Szépen tisztít, imádom, hogy gyönyörű fényt varázsol a hajamnak, (talán ezt szeretem benne a legjobban) nem száll szanaszét a hajam, és könnyebben is kezelhető.



Mit gondoltok róla? Ti próbáltátok már? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése