2017. december 4., hétfő

Michael Kors Midnight Shimmer EDP ~ TESZT

Hónapok óta hiányoljátok a parfüm témájú bejegyzéseket, ezért ma szerettem volna elhozni Nektek az utóbbi idők legújabb parfüm szerzeményét, a Michael Kors Midnight Shimmer -t.



Még a nyáron tévedtem be az egyik parfümériába, ahol instant boldogságot kerestem a parfümök közt, és a kedves eladó ajánlására fújtam magamra, szagoltam meg ezt a csodás üvegcséjű kis parfümöt. Lényegében a márka parfümjei eléggé kivül estek az én érdeklődésemből, ezért is tartottam jó ötletnek az eladó tanácsát kikérni, hátha ajánlj valami olyat, amihez én nem is nyúlnék. Nos, ez az illat pont ilyen volt. Kérésem annyi volt, hogy egy erős, karakteresebb parfümöt keresek. Így kaptam meg ezt. 

Már eleve a csomagolása, és üvegcséje valami álom, de ami benne rejlik az talán valóban maga a csoda.

Hihetetlenül kellemes, édeskés, karakteres illat. Vaníliás, pézsmás pompa. Legjobban a vanília érződik ki belőle, de nem ám valami gagyi alap vanília illat. Olyan tökéletesen komponált vanília, hogy tátva marad az ember szája. A jázminnal alkotott kis elegye a löttynek valami szívet melengető. Imádom, mit ne mondjak. Mindennel elégedett vagyok, a külseje kellőképp tükrözi a belső ragyogását, és nőiességét. Egyedül a tartósságával nem vagyok 100%-ig kibékülve, ugyanis rajtam, önmagában, mindenféle házi praktika nélkül nem a legtartósabb darab. Kb 3-4 órán keresztül érződik, utána pedig csak nagyon közelről. A hajam nagyon szépen tartja, de az is csak közelről, szimatolva érezhető. Mivel nem a legolcsóbb darab, ezért napközben újrafújdogálni nem a legklasszabb dolog, de persze megteszem, mert egész nap érezni szeretném :)


Összetétel

Fej

birsalma, jázmin, frézia

Szív

vanília, borostyán

Alap

pézsma, moha, balzsam

Összességében én imádom, bár a tartóssága elszomorít néha, de aztán megérzem ezt a különleges illatot, és máris elszáll a mérgem, és hajlandó vagyok újra fújni a nap folyamán, ha szükséges. 


Van kedvenc illatotok? Próbáltátok már ezt a csodát?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése