2017. december 12., kedd

Bevásárlólista a Jézuskának'


Minden évben papírra vetem miknek örülnék a fa alatt, és ez idén sem lesz másként. Persze nem mindet várom el, hogy esetleg odapottyantsa a Jézuska, de nagyon örülnék, ha idén ezeknek örülhetnék szenteste.

1: Puha, meleg, csajos kabát

Ha követtek Youtube-on, láthattátok a sok hetes szenvedésemet kabát ügyileg. Egyszerűen nem találom a tökéleteset. Amik vannak vékonyak, csúnyák, nincs semmilyen szabásuk, csak egy nagy zsák mind. Kicsit unom, de azért jó lenne, ha még karácsony előtt rátalálnék az igazira. Esetleg ha van ötletetek hol nézzek körbe, mindenképp szóljatok :)

Forrás: Pinterest


2: Ünnepi ágyneműhuzat

Mindig is szerettem volna, de aztán olyanokat vettem amiket egész évben feltudok húzni. Most már azért szeretnék egy cuki rénszarvasosat, vagy hópelyheset, vagy bármi ünnepi díszben pompázót. A kikában kinéztem egy rudolfosat, már tavaly is szerelmes lettem belé, de most már nem bírok magammal. Nagyon szeretném ♥

Forrás: Pinterest

3: Csoda haj szett

Most, hogy megváltam a hajam nagy részétől, és most végre egészséges,
ezt szeretném minél tovább megőrizni. Új hajápolási rutin kialakításába vagyok, keresem a számomra megfelelőt, és van pár ígéretes szett, szuper áron. Amit régóta nézegetek, az a Bonacare termékcsalád. Ha valaki megakar lepni, ez teli találat. ;)


Forrás: Notino


4: Rosegold álom

Van már ezüstöm és aranyam, de rosegold órám nincs :( Nagyon hiányzik a kollekciómból őszintén szólva, ezért egynek nagyon örülnék. Amit jelenleg nézegetek az a Michael Kors klasszik bradshaw karórája. Szerintem egy álom ♥

A hivatalos eu oldalról már hozzánk is szállítanak:




5: Csak a parfüm

Ehhez nem írok semmit, mindenki tudja :D Parfümből sosem elég. Jelenleg van pár kedvenc, és nincs nagy szükségem újra, de azért mindig elfér ;) Egy klasszikussal bővíteném szívesen a kollekciómat.
Érdeklődöm a Dior illatok iránt, de még nem forrt ki melyik is lenne számomra az ideális befutó.

Mindenesetre a klasszik Miss Dior-ral nem lőhetnek mellé.



+1: Tindigo szérumok

A jézuska már megsúgta nekem, hogy erre biztosan számíthatok a fa alatt. Már alig várom. Megjelent Ildi legújabb termékei, amelyet meg is rendelhettek még karácsony előtt hihetetlen kedvezményekkel.
Én a szérumok mellett döntöttem, amiket kitudok használni, és valóban szükségem van rájuk. A C vitaminos szérumom nem rég fogyott el, kell az utánpótlás. A retinoloshoz pedig hatalmas reményt fűzök :) 





Ennyi minden a szívem vágya, nagy örömmel készítettem, szedtem pontokba a termékeket és kívánságaimat.

Nektek van olyasmi amire nagyon vágytok? :)


1 megjegyzés:

  1. Szia Anikó! Szoktam nézni a csatornádat, a blogodat most olvasom először. 100%-ig átjön itt is az a stílus, amit a YouTube-on képviselsz. Javító szándékkal és rosszindulat nélkül szeretném csak megjegyezni, hogy a blogbejegyzéseid hemzsegnek a helyesírási hibáktól, ragozás, elváló igekötők, szóismétlés, stb. Ezeket most mindenféle kukacoskodás nélkül írom, nekem ettől lesz egy írás minőségi, ha egy blogger erre (is) fordít energiát. További szép napot!

    VálaszTörlés