2011. június 26., vasárnap

Avon Parfümök!

Halihó!
Ebben a bejegyzésben az avon parfümök minőségéről, mennyiségéről, áráról fogok véleményt kifejteni.
Van pár avon parfümöm szám szerint 5 db.
Make me wonder (nagyon jó illatú igazi tavaszias, nyárias, tartósságilag nem a legtartósabb mivel kölni víz árilag viszont elég kedvezőnek tekinthető! Akciósan 2100ft-ért vettem tavaly nyáron)
Today Tomorrow always (ez már a drágább kategóriába tartozik viszont talán ez az egyik legtartósabb mind közül. Kicsit öreges illata van, mármint nem öreges hanem inkább idősebb nőknek ajánlom 30 felett, én sem vagyok 30-on felül, viszont nagyon megtetszett az illata. Az ára olyan 5000ft körül van pontos árat nem tudok mondani.
Percieve ( ez is egy igazán légiesen könnyű, tavaszias parfüm, kicsit öblítő illata van, nem a kedvencem de már eléggé a végét járja, kihívó, nőcis, erős illata van. Árban közép árkategóriának mondanám olyan 2500-3000 ft körül van.
Far Away ( egy időben ez olt a kedvencem, egyszerűen imádtam, ma már alább hagyott az imádásom talán komolyodtam azóta..=) ez egy igazán édes, talán émelyítően édes parfüm ez a legtartósabb mind közül. egyszerűen fantasztikus van mikor tovább bírja mint a D&G parfümöm vagy megkockáztatom még a Gucci Rush 2.-nél is..:D árban kecsegtető mivel 2990 ft átlagáron beszerezhető.
Incandessence( ez egy igazán nőies, szabad illatnak mondanám, meglepően könnyű, szinte teljesen előkelő hölgyet varázsol belőlem ha ezt viselem..szépnek érzem magam tőle. tartósnak ez is ugyanolyan tartós mint a TTA parfüm, de a FA-nál nem tartósabb. árban 3-4 ezer ft körül van.szerintem megéri.
Az összes parfüm átlagba véve 50ml-esek.

2 megjegyzés:

  1. Az Incandessence nekem is megvolt:) imádtam:D

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem.
    És ugye ahhoz képest hogy elég olcsó milyen tartós az illata? :)

    VálaszTörlés