2011. június 30., csütörtök

Az igazi zsírégetés: Kardio edzés

Miért is válasszuk a kardio edzést?


A nevéből is kitalálhatjuk, hogy ezek az edzések megemelik pulzusszámunkat, és így edzik a keringést is.
Fontos azonban tudni, hogy a kardio edzés lényege, hogy a pulzus végig az úgynevezett zsírégető tartományban maradjon,
(ahol még tudsz beszélgetni, nem kell lihegni hogy hangot adj ki..stb.=) ) Ilyenkor a szervezet valóban zsírtartalékait használja fel,
 és kíméletes hatást gyakorol a szervezetre.
Én sokszor abba a hibába esem hogy tulzott erőbedobással végzem a gyakorlatokat így túllépem azt a bizonyos tartomány.:S
Ez ellen ma már próbálok tenni..


Ha betartod ezeket a BETARTHATÓ lépéseket az alábbiakat tapasztalhatod:
 •Kalóriákat használsz fel, és fogysz
 • Erősíted és edzed keringésed és szívedet
 • Emeli a tüdőkapacitásodat
 • Csökkentheted a koleszterinszintet, és a magas vérnyomás és cukorbetegség  esélyét
 • Jobban érzed magad tőle
 • Segít az alvászavarok leküzdésében
 • Csökkenti a stresszt

Ezeket 3 hét után én nagyobb részt tapasztaltam, kivéve az utolsó előttit mert én azóta nagyon rosszul alszom..:(
Lehet nem ez az oka, de stimmel az időpont..:S
Ezt nem elriasztásként akartam veletek megosztani, ez egyéni szoc. probléma..:D

Akkor térjünk a gyakorlatokra!



Számomra az első számú és bevált kardio edzés az egyértelműen a futás...már 3 hete mindennap/2naponta futok és ha kihagyom már hiányzik
Ez a sportág rendkívül jó zsírégető módszer, edzi az állóképességet, edzetté válsz tőle..stb.


Ide sorolom még a biciklizést, mely megfelelően formálja a combokat, a feneket és az alsó hasizmokat is egyaránt.


Amit még én is a legjobbak közt preferálok az az úszás, nagyon sokáig lételememként tekintettem rá és ez máig sem adta alább..Szinte minden izmot megmozgat.



Amit még ide szerintem simán elfér az az ugrálókötelezés...személy szerint én imádom.
Formálja a feneket, a combokat, a vádlit..magyarul remek kardio..:)




Ami még nagyon fontos és ideje megemlítenem hogy mindenféle mozgáformát ez lehet otthoni torna..stb. mindig kardio edzésekkel kezdjünk
ez megadja a szervezet "ritmusát" megemeli pulzulsszámát.


MOZGÁSRA FEL!!!!!!!!!


Ti milyen kardio edzést próbáltatok már ki? Melyik volt a leghatásosabb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése