2011. június 28., kedd

Rossmann akciók!

Sziasztok!
Nem tudom mennyire aktuális még ez a post, számomra még eléggé.
A minap vásárolni indultam, betértem a rossmann-ba és elég sok akcióval kerültem szembe!
Az első a rossmann sajátmárkás azt hiszem ISANA nevű termékei voltak 5%-al leárazva.
Ezeket a termékeket, márkát, nem használom így nem vettem belőle!
Akkor még számos Got2be hajformázó is 999ft volt többet közt a hővédő spray-e is..:)
Akkor Carfree termékek is jócskan leárazásra kerültek.
És ami számomra jelentett sokat az a Maybelline termékek 25%-os leárazása.
399ft-ért vettem 2 nagyon tuti kis rúzst (tesztelés várható)
Alapozók le voltak árazva szóval most szerencsém volt!
Szerencsém oka bizony az volt hogy indulás előtt képzeljétek el hogy lepillantottam a földre és egyből rátaláltam egy 4 levelű lóherére...már akkor tudtam hogy ez jót jelent így nagy bevásárlás előtt!! :)

Remélem hasznos volt nektek ez a post, remélem élvezni tudjátok ezek előnyeit.
Pontosan hogy meddig tartanak az akciók nem tudom, nem írták ki.

Puszi Nektek!


Ti mit vásároltatok utoljára a Rossmann áruházakban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése