2011. november 13., vasárnap

Mini haul!

Mint már Facebookon írtam, ma bevásárló körútra indultam és ilyenkor nem felejtem ám ki a Napfény parkot!
Közel van és szeretem, hogy sosincs olyan nagy tömeg mint pl az Árkádban!
Konkrét célom az volt, hogy köntöst vegyek. Találtam is, de nem olyat amilyet szerettem volna. Kezdjük ott, hogy én színeset akartam, valami piros, lila, vagy rózsaszínt. Itt pedig csak fekete és fehér volt -.- !!
Nem baj mondom költöm másra a pénzem :DDD

Tudtam hogy az invázióban leárazások vannak és fő célpont volt. Gondolhattam volna, hogy nem lesz semmi említésre méltó mivel már pár napja tart ez az akció! Így itt nem vettem semmit, de a KiK-ben vettem egy pulcsit amibe egyből beleszerettem, szép sötétkék szín és nagyon meleg. És még egy gyönyörű fali matricát is vettem amit már 1000+1 éve szerettem volna. Gyönyörű mélyvörös, bordó színe van és a " főfalamat fogja díszíteni. Itt vettem tök mellékesen egy csomag elemet..:D jól jön az..:)


Ezután bevonszoltam magam a DM-be, és milyen jól tettem! ;)
Ugyanis ráakadtam az akciós dolgokra ami főleg Alverde és Manhattan márkából állt.
Megdöbbenten tapasztaltam, hogy 209ft-ra levannak "húzva" a Manhattan rúzsok, hát 2 árnyalat landolt is a kosaramba. Mind2 gyönyörű rózsaszín. Itt vettem még meg életem első SHE lakkját ami szintén le volt árazva 399ft-ra. Beleszerettem a színébe, gyönyörű piros,vörös csillámos..*.*
Vettem egy csomag nedves törlőt is, mert a Jonson's már fogyóban van. 499ft.




Ti vásároltatok mostanában valamit?

Puszi: Nikó

6 megjegyzés:

  1. Majd mutass képet, ha feltetted a matricáááát :) Köszi *.* Húúú lehet, hogy nekem is be kellene néznem a dm-be :$

    VálaszTörlés
  2. dejó az a felső és DM-es cuccok *-*

    VálaszTörlés
  3. Nálunk miért nem ennyi? Már hetek óta nézegetem őket, de csak nem viszik lejjebb.

    VálaszTörlés
  4. Fali matricára már nekem is fáj a fogam egy ideje, csak a falam alapból mintás így kilőve -.-
    She-s lakkról tervezel bejegyzést? *.*

    VálaszTörlés
  5. Igen, szeretnék bejegyzést írni, de már apróbb részeredményeket kiszivárgoztattam Fb-on..:D

    VálaszTörlés
  6. Én pont ezt a matricát néztem ki de mire odaértem elfogyott :(

    VálaszTörlés