2011. november 21., hétfő

Palette Mousse Color hab állagú hajfesték

Kezdjük ott, hogy világ életemben szőke szerettem volna lenni...mások szerint ez onnan jön, hogy szeretném, hogy a külsőm harmonizáljon a belsőmmel..:D hát kacckacc nekik..:P

Tegnap mégis arra a döntésre jutottam, hogy nem kell nekem a világos, szőke haj..sokak szerint a sötét barna az én színem és az az ember is azt mondta, hogy inkább sötét, akinek a véleményére a leginkább adok:$

Régóta szemezgetek ezekkel a hab állagú hajfestékekkel, de maga az a tény, hogy saját magamnak befesteni..:D hááát kirázott a hideg, mert hát ha ilyen dolgokról van szó akkor olyan béna vagyok, hogy tuti, hogy foltos lesz, vagy nem kapok olyan színt amilyet szeretnék vagy leég a hajam vagy nem is tudom én :)



Ma, azaz MA elmentem barátnőmmel a Rossmann-ba és megláttam, hogy a Palette új hajfestéke bizony akciós (1099,.). Erről a termékről egy kukkot nem olvastam. Utána néztem viszont az ilyen nyomós, flakonos változatoknak amik rohadt drágák voltak számomra..:D 2200ft volt azt hiszem 1 olyan kis üveg ami igaz elég lenne egy festésre de azért nah,..:D

Emlékeztem ott a bitti bácsi mellett (<-ez Nikó nyelven jelenti a biztonsági őrt:D) hogy erről már láttam egy videót valamikor..és könnyűnek bizonyult a használata.
Így hát landolt a kosaramba.

Nem akartam túl sötét szín, így egy világos barnát válaszottam...nos hát látni fogjátok mennyire lett ez világos..:D Egyébként meg tudtam, hogy úgyis sötétebb lesz mint amilyet akarok és azért is vettem világosabbat..gondoljatok bele akkor milyen lehet a sötétbarna...:D full fekete? -.-

Nagy örömmel láttam neki mikor hazaértem, de féltem is...hiszen tök béna vagyok az ilyenekhez, féltem a séróm.:P Meglepően nagyon egyszerű alkalmazni..szájbarágós a használati utasítása, szóval az ilyen "fogyik" mint én is kitudnak rajta igazodni..:) De mit jártatom a számat? -.- Lássuk magát a terméket! ;)

Bocsi, nem tudom miért lett ilyen homályos :(

Van egy shaker ami maga a doboz ebben található egy színelőhívó 120ml-es folyadék és maga a szín ami egy ezüst tasakban por formájában jelentkezik. Van még benne egy pár kesztyű, egy hajpakolás és a használati útmutató term.

Most nem mennék bele a részletekbe, hiszen ha valaki megveszi elolvassa úgyis a használtai útmutatóját...

Nagy lényegben azért annyi, hogy összeöntjük a dolgokat és rázzuk rázzuk rázzuk...azt írja 40x..hát én biztos ami biztos vagy fél óráig ráztam..(najóazértnem:D)

Ekkor ÓVATOSAN le kell szedni a tetejét a shakernek ami baromi nehéz itt én a felét tuti mellé öntöttem, de magamhoz képest elég jól haladtam..:P

Picit bezavart a tény, hogy a reklám videóban az a hab tiszta fehér volt, nekem viszont barna lett..
Azt hittem, hogy a barnaság a hajon fog alakulni..no de mind1.:)

Amint látjátok sikerült mindenem jól összekenni..:D

A felvitel azért nem annyira könnyű mint írják..:D legalábbis számomra, hiszen a hajra felvíve nem marad hab állagú, átmegy inkább a krémes állag felé. Elől nagyon szépen felkentem (kb úgy hogy még az orrom hegye is olyan volt)
de hátul voltak bajok..Megoldottam lényeg a lényeg.:D

Azt hozzá teszem, hogy nagyon jól bele kell masszírozni mintha tényleg samponoznánk.
30 percig kell rajtahagyni a hajon, én ez idő alatt többször átdörzsöltem, fésültem, hogy véletlenül se legyen foltos az összhatás.


Azt említettem már hogy baromi jó illata van? :D Akkor említem, mert tényleg, eper összetevő is van benne ami egy idő után term. elillan és marad a büdi hajfesték szag.

30 perc után lemostam, de előtte minimális vízzel felhabosítottam és utána samponoztam mikor már a víz ami a hajamból jön teljesen tiszta nem lett.

Ezután 2x 3x átsamponoztam biztos ami biztos. Ezután jött a hajpaki :-)
Ennek is jó illata volt, engem pl érdekelne hogy az ilyenekből van-e nagyobb méret, tudjátok ilyen normál kiszerelés..:D

A pakolást lemostam egy 10 perc után, hajat szárítottam, vasaltam és ez lett belőle.
Sejtettem hogy besötétedek, de hogy ennyire? :D Na jó azért nem lett korom fekete, fényben meg inkább vöröses. Egyébként én az 500-as világosbarna árnyalatot választottam.. Világos, mi? :)

Itt látni is lehet, hogy kicsit vöröses beütéssel rendelkezik
Itt még egy kicsit vizes, vagyis hajspray-es..:D


A végeredménnyel ha úgy vesszük elégedett vagyok, és term. büszke arra, hogy ezt egyedül értem el..:)

Ti használtatok már hab állagú hajfestéket? Esetleg ezzel találkozott már valaki? Ti magatoknak festitek a hajatokat? :D

Puszi: Nikó

18 megjegyzés:

  1. háááát, egy biztos, hogy nem világosbarna, viszont baromi jól áll neked ez a sötétebb szín és nagyon jól döntöttél, hogy nem szőkére festetted. nagyon kiemeli a szemed ez a szín :) ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó színe lett és nagyon jól áll Neked, nem tudnálak elképzelni szöszin... :S
    Én fodrász vagyok, és konkrétan nem annyira jönnek be ezek a hab-újdonságok, de mindenképpen ki kell próbálnom egyet :) Egyszerűen muszáj!
    Amúgy kérdezted a balzsamot, hogy lehet-e normál kiszerelésben kapni! Hát NEM.... :@ Pedig amiket a festékekhez csomagolnak balzsamok/pakolások hihetetlen jó minőségűek és az illatuk isteni és úgy is teljesítenek ahogy az ember elvárja sőőőt még jobban is! Úgyhogy nem értem, miért nem csinálnak belőle normál méretűt... Pedig nekik is megérné szerintem! :) Na mindegy a lényeg lényege, ne legyél szőke! Így vagy szép! :)))

    VálaszTörlés
  3. Csak követem az előttem szólókat, isten ments, hogy szőke legyél! Sőt, azt kell mondanom még a konkrét sötétszőke se lenne a te színed. Ez most így jó ahogy van. Egyébként az eredeti hajszíned sokat változtat a festett árnyalaton. Nekem az aranyló sötétszőkém olyan gyönyörű rezes szőke a rendes színemen és sötétszőke a melíron, hogy azt öröm nézni. Na de ha majd lenő a melírom... :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok! Már elvetettem gondolatot, hogy szőke legyen de nagyon sokáig foglalkoztatott a gondolat...:P egyenlőre maradok ennél a hajszínnél..:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, örülök, h bevállaltad^^

    VálaszTörlés
  6. Jól áll, egyébként a drogériás festékek fakulnak 2-3 hét után. amíg ritkábban festettem, a fekete 2 hét múlva kifakult a töveken. most 2-3 hetente festem,de csak heti 1x mosok hajat, így nem fakul mondjuk annyira.

    VálaszTörlés
  7. Ja, és lehet, kiegészítő ápolás is kell majd a hajadnak, hiszen csak meg van kémiázva. Egyébként én az ecsetes megoldással már egész jól elvagyok 4-5 év után,de néha még mindig marad ki folt ahol nem látom...A fodrászom szokott röhögni rajta,amikor évente 1x eljutok oda. kis gonosz.:)

    VálaszTörlés
  8. én most festnék 1 hajat.. és nem tudom hogy be e válna ez a termék.. Csokibarnára gondoltam, de az olyan is lessz?? vagy, fekete?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vegyél világosabbat a kelleténél vagy a szándéknál.
      Ez egy világosbarna hajfesték volt amivel én festettem és abból lett csokibarna, szóval a valódi csokibarna szerintem gyenge feketére csinálná...

      Törlés
  9. ....ha precízen és jól csinálod NEM.

    VálaszTörlés
  10. Szia, én is ezzel a hajfestékkel szeretném befesteni a hajamat..nekem a természetes hajaszínem sötétszőke/világosbarna. Az lenne a kérdésem,hogy neked milyen az eredeti hajszíned? Csak hogy ha nekem is ennyire sötét lenne akkor inkább nem festeném be,kicsit világosabbat szeretnék:-S Előre is köszi:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az eredeti hajszínem sem túl világos, olyan középbarnás-szürkés, színtelen, fakó..nagyon nem szerettem...olyan tipikus eredeti hajszín féleség..
      ha sötétszőke, világosbarna hajad van akkor szerintem ne ezt vedd meg hanem világosabbat, mert neked is ilyen lesz/lenne :$

      Törlés
  11. A napokban volt egy remek kis sztorim veluk... persze az esetem egybol toroltek az uzenofalukrol, mivel negativ volt... :( Evek ota az o festekuket hasznaltam, ilyen sotetbarna volt nekem is. Most vilagositani akartam, szepen kiszokitettem, de nyilvan ez azert sargas lett, ezert megvettem toluk a mezszoke arnyalatu festeket. Nem is vartam tole platina szoket, inkabb vilagos-kozep barnat. Az eredmeny kb olyan sotetbarna mint a tied, meg a toveknel is, ahol tenyleg konkretan brutal vilagos szoke voltam. Irtam neki egy mailt is, nem vartam semmit, legalabb annyit h elnezest kernek, vagy irnak valamit, hogy miert jartam igy. Valaszra se meltattak :( Ugy orultem pedig a vilagos hajamnak, sokkal jobban allt mint ez a sotet. Most varok, nem merek egybol belevagni megegy szokitesbe :(

    VálaszTörlés
  12. Szia! Arra vagyok kíváncsi, hogy mennyire fakul ki és körülbelül hány hét alatt? Nagyon gondolkodom a váltáson, mert a sötétbarna szinte tök fekete volt majdnem 4 hónapig, és mivel nincs középbarnájuk, ez a következő lépés...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem szépen kopik bár nekem kopottasan jobban tetszett a színe, egy idő után vöröses lesz ez kb olyan 2-3 hét alatt. De ez attól is függ ugye, hogy milyen gyakran mosol hajat mert aközben fakul. Amúgy meg én kb 3 hónapig nem festettem a hajam és még akkor is vállalható volt és szép színe.

      Törlés
  13. Most vettem Sötétbarnát(300-asat)és hát elbizonytalanodtam..akkor ebből valószinüleg fekete lesz..:/ hátnamindegy..kiváncsi leszek:)a vasalás és a göndörítés fakítja Neked?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fekete lesz, az tuti, nekem konkrétan holló feketére fogta be a 300-as. Én nem vettem észre, hogy hőhatásra fakulni, viszont mosásra annál inkább, fokozatosan kopik a szín azért, de minden hajmosásnál veszít az intenzitásából. :)

      Törlés