2012. július 15., vasárnap

Körkérdés, mert fontos a higiénia

Mostanában nagyon elkezdtem odafigyelni a higiéniára, nem mintha eddig nem tettem volna ugyanezt, de most, főleg így nyáron a nagy melegben gyorsabban is szaporodnak a baktériumok. Muszáj volt beújítanom egy kézfertőtlenítővel, már fogytában volt a másik, ami egy Isana volt és nagyon utáltam. Próbáltam valami szerethetőbbet megvásárolni, ezért illatosat vettem. Ez a Higeen antibakteriális kézfertőtlenítő nekem nagyon bejött. Volt, hogy kendőt használtam, vele nem éreztem eléggé tisztának a kezem. 



Nagyon praktikus egy városban rohangálós napon, mikor megéhezünk, beülünk valahova gyors kézfertőtlenítésre. Én buszozás után, egyből nyomok egy kicsit a kezemre, kezdek egy kicsit hipohonder lenni :O
Nyilvános WC előtt és után is használom, betankoltam belőle. 650Ft-ba kerül és egy borsónyi elég belőle. Nem ragad utána a kezem, mint az Isanától, jó az illata, nekem ennél több nem kell. Van még citrusos 'ízben', illatban is, az jobb :)

Ilyen kis golyók vannak benne, amik használatkor szétjönnek, először azt hittem, hogy majd radírozni is fogja a kezem :DD De szerintem nem, de cuki látvány a pink trutyiban a kék szemcsék.




Ti használtok kézfertőtlenítő szereket? Kendő, gél, folyadék..stb?
Odafigyeltek a 'kézi' higiéniára?



12 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyesmi van zölden, főleg nyaralás kirándulás alkalmával dobom a táskába mert akkor szoktam kézmosás nélkül útközben kajálni :) én nem különösebben vagyok félős ilyen téren, tehát nem nyúlkálok a számba, de nem is mosok minden 5 percben kezet :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van ilyen kézfertőtlenítőm, illetve a citrusos változat is megvolt, de az már elfogyott. Mi még anno akkor vettünk ilyeneket amikor volt ez a nagy H1N1 járvány.. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem ugyanilyenem van, de elég lassan fogyasztom, mivel amúgy is rengetegszer mosok kezet.. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem mindig van a táskámban kézfertőtlenítő :)

    VálaszTörlés
  5. Van egy egyszerűbb kézfertőtlenítő a táskámban, de ritkán használom, mert könnyű átesni a ló túloldalára, ami miatt az embernek nem marad immunrendszere.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen erről én is hallottam, azért annyira én sem esek túlzásba csak ilyen logikus szitukban használom nem ész nélkül :)

      Törlés
  6. Nekem a dm-es prosavonom van, én leginkább a tömegközlekedés miatt szereztem be mert a hontalanoktól tartok. (Nem akarom őket bántani!) Nem viszem túlzásba, de amikor úgy érzem, hogy kell akkor használom.

    VálaszTörlés
  7. Ilyen nekem is van, én nagyon szeretem, jó az illata és rendesen fertőtlenít. Csak azt bánom, ha nagyobb adag kerül a kezemre, utána kissé ragad. :|

    VálaszTörlés
  8. Nekem is ilyen van, a zöld színű, és imádom :) Olyan illata van, mint a krokodilos fogkrémnek :D Mindig használom, ha nem itthon eszem, vécé előtt/után, illetve busz után én is :D Tényleg nagyon jól fertőtlenít, látom, hogy kis kukacokba morzsolódva jön le a piszok :D

    VálaszTörlés
  9. Én is ilyet használok, annyira kellemes az illata. :) Nem használom túl gyakran, de fel kell készülni bizonyos váratlan helyzetekre. ^^"

    VálaszTörlés
  10. 2 éve vagyok ezeknek a micsodáknak a rabja. Akkor nyáron egyik fesztiválról a másikra estem, egy nyár alatt el is használtam 3-t, elengedhetetlen kelléke a fesztiváloknak:D Én a dm-ben szoktam venni azt hiszem saját márkás, mert Pasi annak van oda az "illatáért" (iszonyat erős, de az nem illat, sima fertőtlenítő szag) , szerintem azért annyira nem jó, de hát végül is mindegy, az a lényeg, hogy hat:) A táskámban van egy túlélőszütyő és annak az állandó tagja, mindig nálam van, egyszerűen undorodom néha a saját kezem tapintásától, ha BKV-n utazom... azért túlzásba én sem esem, de jó cucc, szeretem nagyon, praktikus:) Egyik nap véletlenül otthon maradt és pont Rossmann felé vitt a lábam (milyen meglepő... :D), úgyhogy gondoltam akkor tűzoltásnak megnézem a Ready for Boarding törlőkendőjét... az illata valami isteni, a kézfejemről egy húzással leszedte a 3 szemhéjpúdert és 2 szájfényt,amit próbálgattam (akciós állvány...:D) de azért kicsit ragadt a kezem utána, úgyhogy maradok a folyósnál:)

    VálaszTörlés
  11. Én nagyon undorodom a nyilvános vécéktől, és néha talán már túlzásba is esem a tisztaságmániámmal :D

    VálaszTörlés