2012. július 13., péntek

Professzionális Imperity sampon.

Mikor elmentem fodrászhoz és leszívatta a hajam éreztem, hogy ezek után sampont kell váltanom. Eddig Gliss Kur, Schauma, Nivea sampont használtam kisebb-nagyobb csalódásokkal kísérve használatuk során. Nem találtam meg az igazit közülük és őszintén szólva úgy gondoltam, hogy professzionálisabbra kell váltanom. 
A fodrászomnál láttam ilyen Imprerity márkájú hajpakolást és régebben ilyen sampont is. Azt hittem, hogy ez mennyire jó lesz majd  a hajamnak, de sajnos nem így lett. 



Nagyon imponált, hogy egy elég nagy kiszerelés és nagyon kedvező az ára. Nem is értettem, hogy miért ilyen olcsó, ha már professzionális és állítólag annyira jó.



 Már egy ideje használom és jócskán fogy, bár így is elég lesz pár hónapig még. Elég sok kell belőle, hogy elég habot képezzen a hajon és a végén tiszta érzetet hagyjon a hajon. Én 2x szoktam megmosni vele a hajam pont ezért is, mert első mosásra akármennyit rakok a hajamra nem úgy habzik mint másodjára. 

A hajam száraz és festett, eddig oké, tök jó, hogy védi a hajat az UV sugarakkal szemben.
DE a hajam utána még szárazabb lesz, és borzasztó gubancos, ezért mindig mindig használok utána valamilyen szert, pakolást, olajat a  hajamra. Állítólag nincs benne szilikon, amit akkor meg is értek miért ilyen száraz, seprű utána a hajam, hiszen nem ehhez van szokva. Utána egy szintén szilikonmentes hajpakolást használok, de van, hogy olyat amiben meg van. Szóval kb 1 hónapja használom és még szárazabb lett mint eddig. 
Ezt leszámítva még nagyon viszketett is tőle a fejbőröm és korpásodásra hajlamos lett.
Csak ennek tudhatom be, hisz csak ezt módosítottam a hajápolási rutinomban az utóbbi időben.



Mivel nagy kiszerelés úgy gondolom, hogy max az ecseteim tisztítására lesz jó, bár nem mondom, hogy ezentúl nem fogom használni. Az biztos, hogy akármennyire is jobban megérné ezt és gazdaságosabb lenne én mégis a Gliss Kurnál fogok maradni, az bevált. Sőt még az Avonos samponok is.


Ti milyen sampont használtok? Tudtok Nekem ajánlani száraz, festett hajra valót? 




3 megjegyzés:

  1. Ezt úgy ahogy van hagyjad, mossál vele tényleg inkább ecsetet, vagy bármit, amire úgy gondolod,hogy jó, de ne a hajadat.
    Több fodrászatban láttam én is ilyet, de szerintem ezek (hiába van rá írva hogy professzionális) nem jók egy embernek hosszútávon, az hogy havonta/kéthavonta megmossák a hajad vele, nem lesz gond, de én pl. hosszú távon nem használnám.
    Egyébként első mosásnál amúgy sem habzik annyira a sampon mint a másodiknál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy ezt leírtad. Lehet van benne valami. Abba is hagytam a használatát, ma már a megszokott Gliss Kurommal mostam :)

      Törlés
  2. Évekig használtam Gliss Kurt, imádtam, tényleg, a sampont, balszamot, pakolást, hajvégápolót és az olajat is. (Hogy mi???? Márkab..iság? Neeeeeem:D ) de kb fél éve iszonyat elkezdett korpásodni meg viszketni a fejbőröm tőle, kénytelen voltam lecserélni. Jó sokat levágattam belőle, tutira mentem, majd elkezdtem Alterra samponnal mosni, meg a balzsamját és a hajkúráját használni, pedig féltem tőle, mert rengeteg hajam van, göndör is, tehát, mint az esetek nagy többségének über száraz... semmi problémám nem lett a szilikonmentességtől:) Sőt DMben találtam szilikonmentes hajvégápolót, ami bár picit büdös az én orromnak, de nagyon hatásos:) De leakarok szokni a balzsamokról teljesen, mivel, amikor szőlőmagolajjal kezeltem a hajamat sokkal fényesebb, dúsabb volt, pedig akkor csak az volt, meg sampon, semmi más;)

    VálaszTörlés