2012. július 13., péntek

Serical Milk Protein hajpakolás, avagy a híres Latte

Már volt szó a blogon egy tejproteines hajpakolásról ami egy Kallos termék volt és nagyon szeretem még mindig. Mikor vettem őket (ugyanazon a nap, ugyanabba a boltba) nem tudtam eldönteni, hogy melyiket vegyem meg nagy kiszerelésben, ezért arra hagyatkoztam, hogy erről sokkal több jó dolgot olvastam, míg a Kallosról addig szinte semmit. Viszont hajtott a kíváncsiság és megvettem akkor a kis változatát a Kallosból és ebből a Lattéból a nagy, 1 literes kiszerelést. Nem bántam meg, előre lelövöm a poént.




 Elfogyhatatlan 1 literes kiszerelés, főleg úgy, hogy közben más pakikat is használok a hajamra. 



Nagy reményekkel tele vettem meg és kentem először a hajamra. Az illata isteni, szinte már provokáló, bevallom megnyaltam az ujjam, de csak poénból és esküszöm, hogy pudingos, vaníliás íze volt :))))

Az állaga viszonylag folyós, könnyen eloszlik a hajon, viszont baromi nehéz kimosni úgy, hogy ne maradjon egy kevés sem a hajon és ne keltsen később, száradás után zsíros látszatot. 



Általában olyan 30 perc és 1 óra közötti időintervallumot tudok besaccolni ameddig a hajamon szoktam hagyni. Néha úgy érzem, hogy minél kevesebb ideig van rajta annál puhább lesz a hajam, de ezt szerintem csak bebeszélem magamnak. 

Miután letelt az általam titulált idő lemosom először langyos vízzel a nagyját, utána még 1x ekkor már hideg vízzel, ezzel is elkerülvén a hajam mihamarabbi zsírosodását. 

A hajam a használata után, vizesen és term. szárazon is extra puha, nagyon jó illatú és úgy érzem, hogy tápláltabb is. Az illat erősségének köszönhetően 2 napig biztos érződik még a hajamon a vaníliás-kókuszos, szinte leírhatatlan illat. 

Nyáron még fontosabb, hogy ápoljuk a hajunkat, mert az UV sugarak káros hatásait a hajunk is megsínyli. 
Nagyon jutányos áron tudtok hozzájutni ehhez a fantasztikus termékhez, bár sokan írtátok, hogy ahol laktok ott épp nem találjátok vagy nem is árulják felétek :(
 Keressétek fodrászkellékes üzletekben. 1 liter olyan 1000Ft körül van és higgyétek el fél évig, minden hajmosásnál használva tuti kitart.


Ti használtátok már ezt a hajpakolást? Van kedvenc hajápolási terméketek ami maximálisan bevált? :)




7 megjegyzés:

  1. Biztos nagyon jó lehet :) Szívesen kipróbálnám :D

    VálaszTörlés
  2. Én szoktam hajmosás előtt is használni (fordított hajmosási procedúra), úgyis hatásos és érezni a finom illatot. Ráadásul nincs olyan érzésem, hogy nem öblítettem ki rendesen, ami miatt gyorsabban zsírosodna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jújjj ez nagyon jó ötlet, főleg ricinus olajjal keverve. Már Nekem is megfordult a fejembe, lehet kipróbálom. Köszi a tippet :)

      Törlés
  3. ez nagyon jól hangzik és már egy jó ideje keresek egy jó hajpakolást... lehet hogy ő lesz az áldozat? be fogok nézni egy kallosba/fodrászkellékesbe, és felkutatom őt ... :D

    VálaszTörlés
  4. ez is egy kallos termék.

    VálaszTörlés
  5. Ez egy Olasz termék, semmi köze a kalloshoz, amit Kallós János alapított, minössze annyi, hogy a kallos cég forgalmazza. De a kallos pakolása, ami hasonló, nem ugyan ez, mert sokan összekeverik és azt hiszik, hogy ez annak a nagyobb változata, pedig nem.

    VálaszTörlés