2013. február 12., kedd

Szalagavató style

Ígértem Nektek, hogy mutatok képet a ruhámról amit egy nagyon kedves barátnőm szalagavatóján viseltem. Rengeteget keresgéltem míg végül egy Promodos ruhát választottam erre az alkalomra és végülis a maga egyszerűségével, de nagy sikert aratott. Sokan megdicsérték ami jól esett természetesen.

Mivel egy icipicikét hideg volt a terembe is azért, így felvettem egy fehér bolerót amit még 1000 éve vettem, 1x volta rajtam, de egyébként szeretem. A ruhához egy fekete fonott öv szerűség volt, azt leszedtem és egy piros övvel viseltem, hogy illjen a cipőmhöz. Nem akartam matchy-matchy lenni ezért nem piros borítéktáskát hanem egy leopárdmintásat választottam a szetthez.

Ruha: Promod
Táska: NewYorker
Öv: KiK
Boleró: Kínai
Cipő: OfficeShoes - Kitten








Remélem tetszett ez a szösszenet. Ti mikor jártatok utoljára ilyen vagy hasonló eseményen? Hogy tetszett az outfitem? :)


10 megjegyzés:

  1. csinik voltatok,a barátnőd is :) én most pénteken megyek húgom szalagavatójára, de még nincs meg hogy mit veszek fel :P

    VálaszTörlés
  2. Én valamikor az özönvíz előtti időkben voltam olyan eseményen, ahol így vagy hasonlóan kellett volna felöltözni. A saját szalagavatómon (kb. 8 éve).

    Főleg az tetszik, hogy a pirossal és a leopárd mintával nem lett kimondottan "pingvines" (fekete-fehér) a szerelésed. :)

    VálaszTörlés
  3. Csini vagy, amúgy hülye vagyok, vagy fogytál? :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nem, nem vagy hülye, az utóbbi időben elkezdtem edzeni meg odafigyelek arra mit eszek, a centik mutatnak változást, a mérleg csak pár kiló mínuszt! :)

      Törlés
  4. Hallod Nikó, komolyan mondom rád sem ismertem. Nagyon durván csini voltál. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Flóry, irtó édes vagy <3

    VálaszTörlés
  6. Hű,tényleg sokat változtál :))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés