2013. május 21., kedd

Mi van a neszesszeremben, ha elutazom? /Weekend/

Pénteken röffenek el egy hétvégére, és mivel csak 3 napról, 2 éjszakáról beszélek így próbáltam minimalizálni a hurcipálni valót, ezért ami a sminktermékeket illeti összeszedtem a legfontosabbakat. Volt régebben egy posztom mikor hosszabb időre utaztam el, akkor a fél életem bekerült a bőröndbe ami nem volt túl praktikus ezt szeretném most kiküszöbölni.

Mi található az utazó neszesszeremben? 



1: BB krém: Jó választás, mert ezzel megspórolok egy kis helyet, hisz nem viszek külön hidratáló krémet, mert már benne van ebben. Elakarom használni a Garnier BB-met, ezért ez lesz az alanyom erre a 3 napra.



2: Púder: Természetesen porpúdert viszek, abból az egyik kedvencemet ami egy Avon Color Trend-es darab, én nagyon szeretem. Olcsó, szépen mattít, jól zár és ha esetleg elhagynám se aggódnék miatta.

3:Pirosító/bronzosító: Nekem ezek nélkül nem smink a smink, és mivel nem rég beszereztem egy Flormar duót, ezért most úgy örül a fejem, hogy 2in1, hogy az hihetetlen, ezzel is kevesebb helyet foglal majd a bőröndben.



4: Korrektor: Kettőt viszek, egy folyékonyat és egy stifteset. Újra megszerettem az essence stiftes korrektorát, szépen fed, ahogy a szintén essence stay all day is, amit általában a szemem alá használok, nem mellesleg, mivel szemhéjalapot nem szándékozom vinni, ezért ez kerül majd a szemhéjamra egyfajta alapként.



5:  Primer: Mostanában rászoktam arra, hogy minden nap primert használok. Sokkal szebb tőle az összképe az arcomnak és mivel ez a Catrice Prime&Fine nem sok vizet zavar a neszesszeremben méret ügyileg ezt sem hagyom itthon.



6: Szemhéjpúder: Nagyon sokat agyaltam, hogy mit vigyek magammal, 3at sikerült bekészítenem így előre, de már ahogy lefényképeztem változott a terv és csak az essence 4est és a baolishi-t viszem magammal, bőven elég lesz, főleg, hogy mostanában az alapsminkemet részesítem előnyben ami szempillaspirál és szemceruza az alsó szempillatőbe. 



7:Szempillaspirál: Általában kettőt, hármat használok egyszerre, most csak egyet fogok magammal vinni, a kedvencemet. Maybelline Falsies, imádom, szerintem elleszek vele.



8: Szemceruza, szemhéjtus: Alapsminkszettbe beletartozik. Viszek egy fekete szemcerkát és egy fehéret is, valamint egy szemhéjtust is.



9: Szemöldök por: Nem jutott rá jobb szó eszembe, mint szemöldök por, vagy szemöldök szemhéjpúder? :D Na mindegy. 1000 éve a Catrice egyik duójának sötétbarnáját használom, hogy megerősítsem a szemöldökömet és a legkedvencebb termékem az életemben. Furcsa, mert nem matt, apró csillámokkal teli szemhéjpúder, de ez a szemöldökömön nem látszik szerencsére. 

10: Szemöldökcsipesz: Naponta találok 1-1 kósza szemöldökszálat, ezért nem hagyhatom otthon a csipeszemet, mert idegrohamot kapok.

11: Száj: Nem szándékozom rúzsok tömkelegével útnak indulni. 1 áttetsző, nude szájfényre és max 2 rúzsra gondoltam, ha esetleg betévedünk egy buliba vagy vacsizni, ebédelni..bármi. Időnk nagy részébe úgyis rohanni fogunk, kirándulni, lehet, hogy időm sem lesz reggel a sminkelésre vagy útközbe a frissítésére.



12: Ecsetek: 4 szemre való ecsetet viszek, 1 lesz a szemöldökömet megerősíteni, ez a ferde végű és ezt tudom a szemhéjtus felvitelére is használni. 2 lapos ecsetet és egy essence smokey eyes-t is viszek, nagyon szeretem használni az alsó pillasorba színfelvivőként. Plusz egy púder és egy pirosító ecset is helyet foglal a neszesszeremben.




Ennyi. Igazából azt sem akarom, hogy felpakolva menjek, mint aki költözik, de azt sem, hogy ott jusson eszembe, hogy jaj ezt elfelejtettem pedig kellene és akkor szarul érezném magam emiatt. Szóval, ezért inkább viszek egy kicsivel, egy iciri picirivel több mindent és ha nem kerül sor rá hogy használjam akkor sem leszek elkeseredve.


Nektek mik azok a termékek amik nélkül nem utaztok el?

1 megjegyzés:

  1. .ha repulok, a neszeszert mindig a borondbe rakom. mar tobbszor elofordult hosszu utakon, hogy landolasnal nem erkezett meg a borond es csak 3 nap utan kaptuk meg, en meg ott alltam minden sminkcucc nelkul. Azota egy fekete szemceruzat mindig bedobok a kezitaskamba, ez nem tunik fel es nem kell meg kulon zacskoba tenni.

    VálaszTörlés