2013. május 10., péntek

Annyira sajnálom!!!!

Muszáj, hogy végre írjak Nektek. Annyira kellemetlenül érzem magam, hogy itt hagytalak Titeket. Az életem mostanában nem akar egyenesbe jönni, pedig próbálkozom csak meg kellene találnom a megfelelő módját, hogy beosszam az időmet rendesen, főleg úgy, hogy lassan 3 hete napi szinten 2 órákat edzek teremben, spinning, body pump, pilates minden jóság és ezek az utolsóm szabad perceimet is elveszik. A blog mindig is fontos volt Nekem, most is az, minden nap nézem, de egyszerűen alkotói válságba kerültem. Nekem ez a beauty csak smink meg terméktesztek annyira szárazak és érzem amúgy, hogy Nektek is, ezért akartam valamifélefajta változást, de még ez mindig nem adatott meg. Sokszor eltöprengtem, hogy megszüntetem a blogot, de annyira hozzám nőtt már, hogy szomorú lennék, ha nem lenne még hogyha nem is vannak sűrűn frissítések rajta. A blog 2. születésnapja is kiment a fejemből és ez olyan hihetetlen, már mint az, hogy 2 éve határoztam úgy, hogy elkezdek ezzel a témával és az írással foglalkozni.



Ezentúl nem szeretném ha 1 hétnél tovább tartana bármilyen "OFF" is a blogon, hetente minimum 1 posztnak lennie kell, ez lenne a célom, és van mi motiváljon, ezzel nem lesz probléma. Szeretném, ha valamilyen formában tudatnátok velem miről olvasnátok szívesen, mert a blog életét még mindig Ti alakítjátok.

Egy 'közvélemény kutatást' láthattok a blog jobb oldalsávjában, szeretném, ha válaszolnátok rá, kattintsatok, nyomuljatok, sokat jelent nekem, hogy ha tudatjátok velem Titeket 2013-ban mi érdekel :D

Elöljáróban mostanában elég sok mindent vásároltam, sminket annyira nem, valamiért normalizálódott a régen betegessé vált smink vásárlási lázam, most csak azt veszem ami nagyon fontos vagy nagyon jó árban van és nem fejvesztve mindent ami megtetszik. Azonban átállt az agyacskám a körömlakkok és egyéb szépségápolási termékek vásárlására, hajápolási, test, arcápolási termékekre költök most többet és a sportra ami ugye egy havi full bérlet edzőterembe sem 2 forint, valamint egy szolibérletre is beruháztam, mert napozni sincs időm és nagyon élvezem azokat a 6 perceket míg barnulok :D

Hamarosan jelentkezem, puszillak Titeket, legyetek jóóók! :))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése