2014. július 30., szerda

Do I Know You?

Úristen, hát én meg ki vagyok, hol vagyok, mit keresek itt?!?! A kérdés jogos, a válasz roppant egyszerű. Nagyon hiányzott az, hogy összeszedetten véleményt tudjak nyilvánítani 1-1 adott termékről, vagy éppen motivációs képeket hozzak, esetleg lelkizzek itt Nektek. Aki még nem tudja, az életemet inkább a videózás töltötte ki, amit egyszerűen imádok. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam az emberektől, imádom is csinálni, viszont éreztem, hogy valami mellékessel ki kellene tölteni a megmaradt icurka picurka kis űrt. Erre pedig a legjobb a blog folytatása. Aki a kezdetektől figyelemmel követ, az tudhatja, hogy "pályafutásom" először a blogolással kezdődött. Egy ideig imádtam, hobbimmá vált, de ahogy növögettem fel, változott az ízlésem, változott az érdeklődésem, úgy került mindez háttérbe, amit utólag bevallom nagyon sajnálok. Úgy érzem még nincs veszve semmi, már lassan 1300-an követtek Youtube-on, ahol vegyes témákkal szoktam jelentkezni 1-1 videóban. Szokott lenni sminkelés, hajápolás, arc,-testápolás, haul videók. A blog egyfajta kiegészítő "csatorna" lesz. Itt minden olyanról informálva lesznek a nézők, mindenki,  amit videóban elfelejtek említeni, esetleg szó sem lesz a továbbiakban róla, mint pl egy haul videóban vásárolt termékekről később itt lesz részletes beszámolás, elszámolás :)

Eddig sem ígértem semmit, nem vagyok az az ígérgetős fajta, most sem teszem, ha nem muszáj, viszont igyekezni fogok, hogy ezt a felületet is fent tartsam. Remélem továbbra is követni fogtok itt is és Youtube-on is.


puszillak Titeket :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése