2015. július 16., csütörtök

I'm back b*tches

Visszanéztem a blogot és baromira meglepődtem mikor megláttam, hogy lassan 1 éve nem poszoltam. Igazából nem kellett volna meglepődjek, tisztában vagyok vele, hogy elhanyagoltam a blogot. Őszintén szólva nem tudtam már miről írni, elhagyott az ihlet, inkább videózásba öltem az energiámat. Az is hol ment hol nem, nem sok időm volt videózni se, pláne nem blogolni mellette mondjuk.

Az utóbbi fél évem nagyon nehéz volt, sok mindent elhatároztam magamban, ami nem ilyen újévi fogadalom volt vagy ilyenek, hanem egyszerűen kitűztem egy célt magam elé és minden erőmmel azon voltam, hogy megvalósítsam őket. Ilyen volt pl a jogsi és a nyelvvizsga, sikeres vizsgák. Mind megvan, mind összejött. Borzasztóan hálás vagyok. Tudom, rajtam múlott, és én dolgoztam meg érte, de valljuk be és én érzem is, hogy hatalmas szerencse is kellett hozzá.

Lényegében most odáig jutottam, hogy sikeresnek érzem magam, de valamit mindig hiányoltam. A videózást imádom, kitudok vele teljesedni, de szabad perceimben szeretnék mást is csinálni, visszaszeretnék térni a blogoláshoz. Egyelőre nem tudom miről fogok írni, az biztos, hogy nem csak sminkekről, szépségápolásról. Lesznek receptek, "life update" posztok, inspirációs posztok..stb.

Hirtelen tök sok mindenről tudnék pl írni, de elsősorban egyfajta rendszert kell felállítanom, hogy mindenre jusson időm és ne hanyagoljam az "egyiket a másik miatt". Az első poszt már mindenképp meg van. Alig várom, hogy hozzálássak az íráshoz újra.

Remélem szívesen fogjátok olvasni az írásaimat.



Köszönöm, hogy benéztetek...még találkozunk :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése