2015. július 21., kedd

Yankee Candle aktuális kedvencek

Számomra az illatok nagyon fontosak. Fontosak számomra a parfümök, de ugyanúgy fontosak más illatok is. Ilyenek a ruháknak az illata, öblítők, és így vagyok az otthonom illatosításával is.

Szeretem azt az érzést, mikor belépek a bejárati ajtón: Otthon vagyok! Az én otthonomnak befogadónak kell lennie, szeretem, ha az emberek pozitívan gondolnak a lakásra, az illatokra, rendre..stb. Sokáig semmit nem használtam, és míg a szüleimmel éltem apukámat nagyon zavarta az erősebb illatok, ezért kb csak a szobámat tudtam olyan illatúra varázsolni amilyenre szerettem volna.

Amióta a párommal lakom, és szerencsére Ő is odáig meg vissza van az illatokért (hmm, micsoda szerencse :P ) az egész ház olyan illatban pompázhat amilyenben csak akarom..akarjuk. A párom sokáig ezt az elektromos illatosítót részesítette előnyben, ami 3 illatot bocsát ki magából fél óránként. Én is nagyon szerettem, de mikor említettem neki ezeket a gyertyákat, vagyis viaszokat, hogy pontosítsak, egyből megjött a kedve, hogy próbáljuk ki.

Első körben mindent a kosárba dobáltunk ami megtetszett, az illatgyertya.hu-n nézelődtünk. Ezután szelektáltunk a kosárban és lett csak nagyjából 10-12 illat amire rámondtuk az áment.

Azt tudni kell, hogy Gabi, a párom, nagyon szereti az erős, karakteres, fűszeres illatokat. Ezért próbáltunk úgy válogatni, hogy azért ilyenek is legyenek, és persze mivel nyár van legyen pár olyan, ami frissít, kellemes, és nyárias.

Ez lett hát a rendelésünk, ami háááááát, eléggé masszívra sikeredett :D



És most jöjjenek a kedvenceim:


1. Salted Caramel

Az első helyen szereplő illatot Gabival egyöntetűen szavaztuk meg. Ez pedig a Salted Caramel. A legkülönlegesebb illat. Édes is, fűszeres is, de mégis friss...csodás otthon illat. Ez az egyetlen ami napokkal használat után is érződik a lakásban. IMÁDJUK.

2. Snowflake cookie

Igen, igen..tudom. Ez egy karácsonyi illat. De mégis annyira isteni, hogy nem lehet kibírni, hogy az ember ne gyújtsa meg akár nyáron, a 40 fok kellős közepén. Puha, meleg, édeskés illat. Nagyon csipázom.

3. Vanilla Cupcake

Szintén tömör édes, sütis nyalánkság. Ebből az autóba is vettünk illatosítót, ami igaz nem vált annyira, kb 1 hét után már nem lehetett érezni az illatát, de tarte-ban egyszerűen isteni finom, és a lakás olyan mintha sütit sütöttem volna, vagy valami csoda történt volna :)

4. Honey Glow

Ez már inkább a fűszeresbe hajlik, mint a csömör édesbe. A méz annyira nem érződik benne szerintem, inkább az égetett karamelles, cukros valami jut róla eszembe ami egy füstösségbe torkollik. Nyáron nem igazán tudom elképzelni, maximum, egy nagyon hűvös napon, vagy este, szakadó esőben, de mégis ez az az illat amihez kell a meleg, a lobogó tűz a kandallóban, a meleg tea vagy kakaó :)

5. Shea Butter

Csodás, frissen édes, otthonos illat. Mikor az ember egy fárasztó nap után hazatér ilyen illatra vágyik. Ellazít, elringat, gondoskodik róla, hogy elfelejtsd az egész napos fáradalmakat, bosszúságokat. Ez egy viszonylag új illat, de remélem nem szűnik meg, mert fenséges, imádnivaló. Mindenképpen szagoljátok meg. Bele fogtok szeretni :)

6. Waikiki Melone

Csak, hogy ne hagyjam ki az aktuális darabokat sem, hiszen nyár van, ez, a Waikiki Melone gondoskodik arról, hogy nyári hangulatba kerüljünk a klímás lakásban. Csupa csupa frissesség, dinnyés, citrusos illat. Visszafogott illat, nem fullasztó. Tudom, sokan ilyen melegben nem vágynak édes illatokra, úgyhogy akik így vannak azoknak nagyon ajánlom :)

7. Under the palms

Mikor ezt megrendeltem azt hittem valami füves, fás illat lesz. Nagyon féltem tőle, de akciós volt, gondoltam úgyis elhasználom, 360 forintért megéri ígyis-úgyis. Pozitívan kellett csalódjak, hiszen kellemes kókuszos alapillata van, emellett érződik a citrusosság és a nyár mámora. Sajnos ez már teljesen elfogyott, 2 napig egyfolytában ez égett annyira rabul ejtett. :)



A 7 kedvencemet be is mutattam, viszont nem lehet eléggé hangsúlyoznom, hogy szinte az összes illatot befogadnám a szívembe örökre, hiszen annyira csodás mind. A silver birch, kellemes, fagyos illat, nyáron azért külön jó, hisz a nagy melegben egy kis felüdülés, de még sorolhatnám mennyi mennyi illatról van kiforrott véleményem, és mennyire szeretem én ezt a márkát :)



Nektek van kedvenc illatosítótok? Használtatok már YC termékeket? Esetleg van kedvencetek közülük? :)




2 megjegyzés:

  1. A Salted caramel nálam is nyerő, mostanában a Pink sands tetszik illetve ami még jó a Child's wish :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pink sands tarte-ot én is 1000 éve kiakarom próbálni, de amikor néztem és leadtam a rendelést pont hiánytermék volt. A Child's Whis-t még nem is láttam, majd kipróbálom :) Annyira klasszak ezek az illatok, legszívesebben az összeset kipróbálnám :)

      Törlés