2015. november 14., szombat

I love makeup folyékony rúzs | TESZT

 Az első Pink panda rendelésemen is túl vagyok, és azt kell mondjam, hogy az egész egy nagyon pozitív csalódásként végződött. Ez a kis akciós termék is a kosaramban landolt vásárláskor, nagyon kíváncsi lettem rá, főleg a színére, ugyanis szerintem nem mindennapi, különleges, és a kollekcióm az ilyesfajta darabokból eléggé hiányt szenved.

Más színeket nem igazán néztem, ez volt akciós és automatikusan az agyam csak erre kezdett koncentrálni.



Teljes nevén a I Heart Makeup Lip Lava folyékony rúzs  Shockwave árnyalatáról van is szó, amit még lehet kapni az oldalon, más akciós társával együtt.

Mint említettem engem először a szín fogott meg. Mikor kézhez kaptam kicsit szomorú lettem, valahogy nem ilyen külsőt képzeltem el neki, ez a szivacsos applikálós verzió nekem annyira nem tetszett, aztán sikerült megbarátkoznom vele. 


Úgy vettem észre, hogy sokkal könnyebb vele felvinni ezt a folyékony rúzst, mintha mondjuk sima szájfényes applikátora lenne, úgyhogy pozitívum lett végül a dologból.


Maga a szín egy nagyon erős, lilás rózsaszínes, hideg tónusú árnyalat, ami szerintem nem mindenkinek áll jól, kicsit még én is ódzkodom tőle, hogy utcára felkenjem, és még azt sem sikerült teljesen eltalálnom milyen sminkhez menne tökéletesen, de rajta vagyok az ügyön.



Hála az égnek nem éreztem, hogy mondjuk szárítaná a számat, pedig úgy éreztem, mintha "beleépülne" a számba a szín a nap folyamán, ezért extra tartós volt egyébként. Nálam egy evés-ivást kibírt. Kb 4 óra elteltével kentem újra, mert én mindig harapdálom és piszkálom a nyelvemmel a számalt és kezdett ettől megkopni.
 Felvitel után közvetlen még fényes a színe egyébként aztán egyből levegőre lemattul valamennyire, és krémes, klasszikus rúzs érzés az ajkakon.


750 forintba került egyébként akciósan, szerintem ennyiért megérte, hisz nem mindenhol talál ilyen szép, és különleges színt az ember. Drogériákban konkrétan én nem is láttam ehhez hasonlót sem.



Nektek, hogy tetszik? Ti viselnétek? Esetleg próbáltátok már?


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése