2015. november 2., hétfő

Lacoste Eau De Lacoste Pour Femme

A legutóbbi rendelésemhez kaptam pár illatmintát, köztük ezt a Lacoste darabot is. Még sosem volt ettől a márkától teljes kiszerelésben parfümöm, vagyis eddig nem találtam hozzám illőt tőlük. Hogy őszinte legyek nekem ez az illatvilág amit a Lacoste darabok képviselnek nem állnak hozzám túl közel.
Védjegyük a frissesség, a tisztaság, fanyarság. Ez nekem valahogy nem tetszik magamon. Viszont, amikor megszagoltam magamon az Eau De Lacoste-t valahogy máshogy közelítettem meg a leírását. Éreztem a frissességet, és a fanyarságot, de először nem ez dominált. Éreztem valami meleget az utóbb említett tulajdonságok mellett. A fejemet mertem volna rátenni, hogy lesz benne valami édes összetevő is, és nolám' eltaláltam. Vanília található meg az alapjegyeiben, amitől igaz egy picit átlagossá válik, de már egy fokkal közelebb áll az ízlésemhez.

Illatjegyei között szerepel a vanílián kívül még a szantálfa, jázmin és a bergamott. Itt megemlíteném, hogy sokak szeretik parfümben a jázmint, mint összetevőt, úgy gondolom sok lánynak akik már kinőtték a nagyon édes illatokat bejöhet ez a parfüm. Nem túl intenzív, nincs 5 méteres hatóköre. Abszolút kellemes, nem hivalkodó illat.
Ez a 2 ml 4x-i használatra volt elegendő. Sikerült viszonylag meleg, 20 fok feletti (23) hőmérsékletben és majdnem 0 fok körüli (esti) időben kipróbálnom, és azt kell, hogy mondjam, hogy valahogy nekem jobban társult a hideg időhöz, mintsem a napsütéshez.







Úgy gondolom, hogyha nem is egy 100ml-es kiszerelést, de lehet bepróbálkoznék, egy kis 30ml-es verzióval. Abszolút joly joker lehet egy hétköznapra, munkába, vagy szaladgálós bevásárlós napra.

Tartóssága közepes, nap közben én nem éreztem magamon, délután még érződött rajtam a párom állítása szerint, de este már nem véltem se én, sem ő felfedezni többé a bőrömön. A ruha, sál, ilyesmi megtartotta az illatát.



Ti próbáltatok már Lacoste parfümöt? Esetleg szagoltátok már ezt a darabot?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése