2015. november 20., péntek

Maybelline Baby Lips élményem | Strike a Rose

Rá kellett jöjjek, hogy eléggé odáig meg vissza vagyok az olyan termékekért amik nem csak szépek, meg jól állnak, de hasznosak is. Ez egy ilyen termék. Amellett, hogy elképesztően szép színe van az ajkakon,még viszonylag szépen ápolja is azokat.

Sokáig úgy voltam vele, hogy ekörül csak a nagy hype van, és körülbelül semmi valóságalapja nincs annak, hogy ez egy hidratálós, színezett cucc, de aztán egy akció alkalmával beadtam a derekam és megkaparintottam.

 Nekem a Strike a rose árnyalatban van meg. Ha jól emlékszem ez a 2. legsötétebb szín az itthon kaphatóak közül.


650 ft így is, ezért már kapunk szájfényt a drogériákban, úgyhogy még így is agyaltam egy kicsit, de végül ténylegesen a kosaramba került.



Hogy őszinte legyek azért nem hidratál annyira, mint egy carmex, vagy egy blistex, de még az isana ajakápolóját sem körözte le, viszont a színért oda vagyok, és azért érzem, hogy nem egy sima szájfényről van szó.
Még tartósnak is mondanám, nem kell sűrűn felkennem, valahogy beszínezi egy picit az ajkakat.

Mondjuk titkon reménykedtem benne, hogy nem fog annyira beválni, mert ha igen, akkor tuti megakarnám venni az összeset, és akkor az elég drága mulatság lenne, főleg teljes áron :)

Egyébként nem fogy rohamosan, mint egy sima ajakápoló, mert nagyon sűrű használtam, tényleg amióta megvan ezt kenem fel, mert praktikus, tükör nélkül is fel lehet vinni, és még alig kezdett látszódni, hogy használva van :)



Ti próbáltátok már a Baby Lips-eket? :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése