2016. január 17., vasárnap

Catrice Camouflage Folyékony korrektor | TESZT

Mikor megtudtam, hogy megjelent ez a termék fejvesztve rohantam, hogy megvegyem, hisz tesókáját annyira szeretem, hogy arra gondoltam kipróbálom ezt is, hisz olyan régóta keresgéltem már folyékony korrektorok után.
Sajnos mikor legelőször mentem nem jártam szerencsével, nem rakták még ki, azonban a Joy napokon már találtam belőle, és így akciósan is jutottam hozzá úgyhogy semmi nem állhatott kettőnk közé.

A szemem alá szándékoztam használni legfőképp, ezért a legvilágosabb, 010-es árnyalatot vettem meg, mely akkor és hál' Istennek a  későbbiekben is jó választásnak tűnt.





A szín, mint említettem jó lett, szépen belesimul a bőrömbe, nem üt el annyira, nem lesz hófehér a szemem alatti rész, annyira azért nem világos, hisz én is elég fehér bőrű vagyok. Pattanásokra is használtam, bár arra inkább a krémes korrektorját szeretem a Catrice-nek. Ezt szinte csak a szemem alá használom, és azt kell, hogy mondjam, hogy TÖKÉLETES.




Szépen ellehet dolgozni, kevés is elég belőle, ezért sokáig kitart ez a mennyiség. Szuperül fed, bár nem jellemző rám az erősen karikás szemkörnyék.
Olykor beül a ráncokba, ha nincs kellően eldolgozva, de egyébként ezzel sincs probléma. Zsíros bőrre is tudom ajánlani, bár érdemes púderrel fixálni.

Egy szó, mint 100, ha értékelnem kell ezt a terméket egy 10-es skálán akkor egy erős 8-ast kapna, ugyanis én még ilyen jó, folyékony drogériás korrektorral még nem találkoztam. Érdemes kipróbálni, ha még nem találtuk meg a számunkra legmegfelelőbbet.



Próbáltátok már? Folyékony vagy krémes korrektort használtok inkább?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése