2016. január 20., szerda

Rimmel Lasting Finish 25h Púder | TESZT

Újabb teszt, újabb kedvenc. Le is lőttem a poént. Ma egy általam nagyon favorizált púderről fogok Nektek részletesen beszélni, ami nem más, mint a fentebb már említett Rimmel Lastig Finish 25h púder-alapozója.

Kb fél éve használom, és azóta 2x már újra vettem, de lássuk is részletesebben.

Nekem a legvilágosabb, 001 Light Porcelain árnyalat van meg, mely tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz.


Található benne egy kisebb, négyzet alakú szivacs,mellyel szintén fel lehet vinni a terméket, ha erősebb fedést szeretnénk, azonban én legtöbbször csakis ecsettel viszem fel, púderként.

 
7gr összesen maga a termék, sajnos elég gyorsan fogy, főleg, ha az ember alapozónak használja a szivaccsal. Ha simán ecsettel, mint púder akkor átlagos, és normális tempóban fogy.


Textúrája szinte már krémes, nekem ez nagyon tetszik, ugyanis az arcra felvíve bársonyos tapintású a bőr utána.



Szépen mattit, tartós, az ára 2000 ft alatt van, ami szintén pozitívum.


Mindent összevetve én nagyon szeretem, igaz, nem zsíros a bőröm, de azért fénylik alapozó felvitele után, és ahogyan a képen is látszik csodaszépen mattosította a bőrömet.


 Ti próbáltátok már? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése