2016. március 8., kedd

Avon Planet Spa Treasures Of The Desert arcpakolás

Nagyon nagyon rég volt már, hogy Planet Spa terméket kipróbáljak, és használjak, úgyhogy nagy lelkesedéssel kezdtem neki tesztelni a februári újdonságukat, ami egy Marokkói argán olajos arcmaszk volt.


Régebben is, és lelövöm a poént, de most is csupa-csupa jó tapasztalatom van ezzel a "vonallal" kapcsolatban. Szerintem az Avon egyik legerősebb termékcsoportja a Planet Spa, és most ez a termék is bizonyította ezt nekem.

A Treasure Of The Desert család argánolajjal dúsítva regenerálja, és hidratálja bőrünket. Emellett felszívja a felesleges faggyút, és eltávolítja az elhalt hámsejteket is.

Használata során abszolút luxus érzetet nyújt, imádom minden percét, míg fent van az arcomon. Szuper friss, citromos illata van, mely engem nagyon emlékeztet a Pronto (bútorápoló) illatára.

Hetente 2x szoktam használni, alapos arctisztítás után. Vékony rétegben felkenem az arcomra, hagyom rajta 10-15 percig, aztán langyos vizes ruhával letörlöm az arcomról. A bőröm utána kellemesen puha, tiszta, és egészséges ragyogású.
Nem szárítja a bőrt, nem húzódik utána. 
 

75ml-es termék ajánlott fogyasztói ára 1299 forint.


Mindent összevetve, egy szuper arcpakolásról/arcmaszkról van szó. Nagyon tudom ajánlani Nektek. Az arcápolási rutinom oszlopos tagjává vált :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése