2016. március 2., szerda

Avon szárazsampon | Erre nem számítottam...

Az avon szinte mindig utoljára jön ki az aktuális -vagy már annyira nem is- "trendekkel". Ilyen pl mostanában ez a száraz sampon mánia mindenkinél.



Hogy őszinte legyek nem igazán vártam tőle sokat, hiszen a Batiste annyira magasra tette a lécet, hogy azt szerintem soha senki nem fogja tudni már ezek után megugrani.

Igyekeztem kedvelni, sőt. Nagyon szerettem volna, ha beválik, hisz mégsem azért vesz meg egy terméket az ember, hogy aztán ne várja el tőle, hogy szuperáljon, nem?

DE! sajnos nekem abszolút csalódás az egész. Számomra semmit sem csinál. Se nem tűnik tőle frissnek a hajam, se nem lesz tőle dúsabb. Szó szerint semmit sem csinál.

Félve teszem ki ezt a képet, demonstrálva a hajam állapotát a használata után.


Szerintem jól látható, hogy a töveknél elég zsíros maradt a hajam. Egyetlen pozitívumot tudok felhozni, az pedig az, hogy a hajra felfújva még az én sötét hajamon sem hagy foltot, és nem kell különösképpen odafigyelni rá...szinte 1 fésüléssel eltűnik a hajról az a poros "réteg".


Sajnos nekem ez lett a véleményem róla. Lehet az én hajam annyira makacs, hogy eltaszítja magától még csak a gondolatot is, hogy leváltsam a Batiste-ot. Nem tudom. Talán azoknak akiknek vékony szálú a hajuk -mint nekem- nem jó, de lehet, hogy másnak beválhat.

Egy biztos...

A hajam nem csak látszatra, de érzésre sem túl bizalom gerjesztő utána..Nehéznek, és tapadósnak érzem használat után.

Csalódás...


Kérlek vegyétek figyelembe, hogy valószínűleg az a termék ami nekem nem válik be, másnak jó lehet, más szeretheti. Minden ember más és más...



1 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek, hogy nekem mennyire válik be. A Batiste valóban az eddigi legjobb!

    VálaszTörlés